[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja casual is te makkelijk, daarom ben ik overgegaan op Hardcore
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had het niet over jou...en dan nog, Hardcore is ook een eitje ;)
     
  3. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar insane daarin tegen
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op hardcore begint is insane daarna eigenlijk precies hetzelfde omdat je weet wat je moet doen enzo. Met co op heb je t trouwens zoizo snel gedaan.

    Echt super spel sp hoeft van mij niet zozeer langer mp mag van mij altijd uitgebreider.
    Wat ik nog graag wil zien is:
    - toevoeging van paar wapens
    - meer online mappen
    - meer online modes

    En dat was t wel
    owjah een patch voor de bugs enzo : headset bug. En een manier waarop mensen die een ranked match verlaten zware minpunten krijgen want dit is SUPER irritant. (als er iemand weggaat tijdens de match dan tellen je scores niet op het scorebord. En omdat we alle amerikaanse spelers kennen....
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Over wie dan wel? :eek: Ik volg het niet helemaal ;)

    En Hardcore een eitje? Zeker niet.. Je moet best goed nadenken, als je zomaar iets doet ben je vaker dood dan levend.
    Als je eenmaal door hebt hoe je cover moet zoeken (en daar kom je tijdens Hardcore wel achter) lijkt het me dat Insane wel te doen is

    Meer wapens hoeft van mij niet, ik vind het zo wel prima. Maps ben ik voorlopig ook wel tevreden mee, maar om het spel levend te houden mag er over een tijdje wel wat nieuws uitkomen. Online modes ben ik het heel erg met je eens. Een standaard deathmatch hoeft van mij niet, maar clan support voor de ranked matches moet eigenlijk wel. Misschien nog een CTF mode of een mode waarin je met meerdere spelers kan :thumbs:
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik vond hardcore ook best easy, nu op insane begonnen maar das wel een stukie moeilijker. Als je weet wat je moet doen is het een eitje. De Corpser bv is erg ez te verslaan op hardcore. Maar moet zeggen insane is wel iets leuker, beetje meer uitdaging.

    En het klopt ook in co-op is het allemaal weer iets easyer. Gister avond in minder dan 2,5 uur met een maat ACT 3,4 en 5 uitgespeeld op Harcore.
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hardcore was een dikke teleurstelling tegenover Casual. Ik had gedacht dat het toch wel veel moeilijker zou zijn, aangezien Casual met 1 hand gedaan kan worden. Toen ik Insane begon was ik blij, lekker moeilijk en eindelijk de intense, spannende gameplay die ik verwacht had. Vooral de shootouts met meerdere locusts zijn gewoon fantastisch op Insane.

    Trouwens, die Corpser heb ik 3 keer op Insane verslagen nog voordat die wretches kwamen opdagen 8)
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand die mij kan vertellen hoe ik die Generaal Raam kan verslaan op die trein ?
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat staat al zo vaak in deze thread geschreven man, zoek gewoon ff ofso.
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Op welke pagina staat het van de 20 dan ?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    uhm ik heb hem gewoon dood geschoten :) echt geen enkel moment dat ik het moeilijk heb gehad tegen hem, heb hem nu 2 keer zonder mooite verlagen op hardcore. Paar crossbow pijltjes en wat gerichte snipershots en hij is in notime dood. Je kan hem binnen een minuut omleggen, tenminste was mij de 2de keer gelukt :p

    ow en mocht je niet kunnen schieten ;) dan pak je toch die turret waar die in het begin bij staat. En dan loos gaan.


    ow en lukt het dan nog niet ;) invite me maar voor een co-op dan doe ik het wel effe voor he :D whehehehe
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    fucking klote raam !!!
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lees me aanwijzingen dan :D
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Moet je wel bij die turet kunnen komen voordat je kutvolgels je aan snert vreten.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    die vogels hebben me nog aangeraakt :) gewoon waar je in het begin staat acht blokje gaan zitten en raggen. Sniper ligt in de trein. En voordat die RAAM halverwegen is op weg naar je, is die al dood. En als die vogels overkomen gewoon gaan liggen achter je blokje :)
     
  16. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Pak voordat je de deur doorgaat ammo, de sniper en de 'crossbow' (die ligt tegenover sniper)
    2. Dan deur door (filmpje kun je wegklikken met 'x' (blauw))
    3. Achter muurtje zitten en met crossbow op RAAM knallen.
    4. Snel naar sniper wisselen
    5. Door ontploffing van crossbow komen vogels van RAAM Los. Daarmee is hij z'n schild kwijt. Nu met sniper op RAAM z'n kop mikken.
    6. Ritueel blijven herhalen.
    7. Als RAAM te dichtbij komt, over muurtje springen en naar andere kant rennen. Daar is ook een muurtje en het ritueel daar herhalen. Blijf wél in het licht. Rennen en niet lopen!

    Dit net zo lang tot hij dood is.

    Tip: RAAM verslaan met co-up is makkelijker. Dan kan de een sniperen en de ander crossbowen. Hoef je niet telkens te wisselen.

    SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heren

    Bedankt voor de tips. Daarstraks Raam voor ze flikker geknald. De goof ging er in 1x bij liggen. Mooie einde trouwens. Helaas het verhaal niet zo episch geworden zo als ik had gehoopt. Ga nu verder op Hardcore en misschien daarna door op Insaine.
     
  18. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag over Act 4,
    Ik zit nu beneden in dat huis en moet een lab ofzo vinden?
    Waar kan ik die vinden, er is volgens mij een hek achter mij dicht gegaan en kan geen kant op.
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan een van de wijnkasten openen
     
  20. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukt bedankt :)
     

Deel Deze Pagina