Geen poespas, maar recht-toe rechtaan Mijn plan is als volgt: Ik wil een clan starten (de game gears of war) met minimaal 4, en maximaal 6-8 members, zodat er een kleine harde kern ontstaat. Ik wil het eigenlijk geen clan noemen, maar een team. En daarom heb ik ook nog geen naam verzonnen, dat moet gezamelijk gebeuren vind ik wink.gif Ik verwacht een hecht team, waarbij veel samen word gewerkt, en er ook wars worden gespeeld. (Denk misschien in de toekomst aan registraties op ladders van bijv. gamebattles.com ) Denk jij dat dit jouw Team kan worden? PM me dan, voeg me toe op live, of add me op msn: le_roy91@hotmail.com Gamertag: xInf1nitYx Als jij je interesse toont, zal k op verdere details ingaan wink.gif
ik weet nog dat jij mijn clan wilde joinnen bij GRAW, allen het is er nooit van gekomen. Veel succes ik wil wel clanwar of gewoon spelen tegen jou ''team''
Ey inf1nity kom eens met mijn clan spelen, nu nog 2 members maar we spelen al lang samen en hebben de zelfde ideeen. Me xbox is wel alleen kapot dus moeten we ff w88 Zeg maar als je interesse hebt
Hahaha, dit waren oude plannen, inmiddels is er ook daadwerkelijk een clan van gekomen, genaamd Perfect Legends.. voor mijn part kan dit topic geslote worden