hee mensen! Ik zou graag 4 man willen hebben, waarmee we de public achievements proberen te halen. bijv meatflag,gaurdian en king of the hill. Maar kan natuurlijk ook co-op of horde gewoon met een hoop mensen online spelen en achievements halen. Ik ben zelf bijna elke dag online en mensen die meewillen doen reageer hier of stuur me een pm en ik zet je erbij
oke ik zal jullie toevoegen op live en zal proberen een keer een party te maken van 5 waarmee we lekker kunnen samen gamen, achievements proberen te halen en natuurlijk hoop fun te hebben
Hmmm klinkt leuk, ik wil wel meedoen met wat Matchmaking. Scheelt heel wat tijd... in je eentje gaat et soms langzaaaaaam. Dus add me maar Ik heb wel zin in een kleine patch om enigr problemen op te losssen, vooral dat zagen: GATVER!!
ik heb je toegevoegt we hebben nu 4 man dus zullen we een datum en tijd afspreken zodat wel allemaal kunnen ?
kan neit meedoen heb red ring of death hij is tijdelijk gemaakt maar kan er elk moment mee stoppen + heb gears of war 2 nog steeds niet snap niet waarom niet
Ik zou wel graag mee willen doen, Misschien was het niet duidelijk ,maar mijn Gamertag is 'Mr Skargan'.