geband

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door abc, 22 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abc

abc Guest

ik zit nu achter een ander pc en wil graag aan de moderators vragen of ze mijn IP willen deactiveren, telkens als ik achter mijn pc ga, komt er te staan dat mijn IP is geblokt, maar ik heete op het forum ATIVSNVIDIA en CHAMELEON O.A., maar ik hoop dat mijn ip weer geactiveerd kan worden. Ik heb over illegale praktijken gepraat, maar zal nu nooit meer daarover praten.Ik heb al meerdere mails gestuurd, maar ik kreeg geen antwoord terug! Dus hierbij smeek ik dat mijn ip weer geactiveerd wordt. PLEASE! ik ben nu al iets van 6 maanden gebanned. :{

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me duidelijk dat je geband bent he... Handel dit gewoon via PM of email af...

3. abc

abc Guest

ik krijg toch geen mail terug, maar 6 maanden geband is toch een beetje veel he?

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Bij gebrek aan intelligentie heb ik deze post ge-edit ! :+

Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt eraan wat je gedaan hebt. Ik weet hier niks van. Als je geen mail terugkrijgt lijkt het me duidelijk...

@blokkie: Hij heeft toch zn andere twee accounts genoemd :/

Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We hebbenje al menig maal hier over ingelicht middels email - We zijn je zat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina