hi, ik ben gebanned van xbox live (denk ik) ik heb een nieuw account gemaakt en kan daarmee online gamen.... maar hoort dat wel zo? kan je gewoon een nieuw account maken op dezelfde xbox en daarmee op xbox live? of klopt er iets niet? MVG Tom
Console bannen zou ook vreemd zijn. Dan game je bijvoorbeeld bij een vriend die zijn eigen GT heeft meegenomen (via USB, Recover Gamertag, HardDisk etc) en wordt je gebanned en de xbox360 ook en dan kan hij niet meer spelen, zou een beetje vreemd zijn denk ik.
Hmm lijkt me anders om ook niet handig. Dan game je bijvoorbeeld bij een vriend met je eigen GT die je hebt meegenomen (via USB, Recover Gamertag, HardDisk etc) en dan wordt jouw account gebanned terwijl je op zijn omgebouwde xbox gamede.
Er worden de laatste veel mensen gebanned, omdat ze in-game mods gebruikte voor bijv. Call of Duty. In dit geval is alleen je account gebanned
Dit dus, de zogenaamde infections. En je kan niet meer ge-unbanned worden omdat ze daar bij Xbox ook gewoon weten dat je een bepaalde private lobby moet joinen, en dat je dus niet zomaar geinfect kan worden.
Dat bedoelde ik dus ook, in dat geval is het namelijk logischer dat de console gebanned wordt, ipv de account.
Lijkt me ook dat het hier iig om een mid-chip gaat, want voor een keer cheaten krijg je geen perm-ban.
Flashen, console modificeren => Console wordt verbannen. Xbox Live-fraude, cheaten e.d. => Account wordt verbannen.
Hij zal wel dingen gedaan hebben die niet onder het 'normaal' gebruik vallen, ik zou er niet teveel tijd in gaan stoppen. Mensen die gebanned worden zijn dat niet voor niks...
TS zijn vraag is wel beantwoord, deze kan weer dicht. Volgende keer graag een centraal topic gebruiken, zoals deze of deze. - Closed