Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe zie je of iemand gebanned is?
    Gameslave vroeg nl. aan mij of iemand me kon vertellen of hij gebanned is en zo ja waarom. Hij heeft nl. geen bericht of waarschuwing gekregen maar kan nergens meer op posten/reageren, niet op mainsite maar ook niet op forum. Hij kan dus ook niet meer zn profiel zien ed.
    Hoe zit dat?

PS: dit zal denk ook voor andere mensen gelden

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Normaal gesproken kun je het niet zien. Bij members die het wel heel erg bont hebben gemaakt en een permanente ban hebben verdiend wordt nog wel eens door een admin hun ondertitel veranderd in "ik ben geband", maar normaal gesprolen kun je het niet zien.

Ik heb ff voor je nagekeken, Gameslave is idd geband, door Mirik, het fijne weet ik er echter niet van.

3. Kan die ook geunbanned worden (zou nl. niet weten waarom ie gebanned werd aan zn reacties ed te zien)?

4. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar heeft Mirik vast zijn redenen voor dus...:)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk maar eens in de reacties op de vorige poll. Die vuilmondige kerel hoeft wat mij betreft niet meer terug te komen.

6. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn buurjongen kan ook niet meer reageren. Ik weet niet of hij ook de boel heeft volgescholden, maar hij weet van niks. Z'n nick is: Lord Nikon :)

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ooit een week geband, dan kan je als je ingelogt bent alleen je eigen posts zien. de reden dat ik een week geband was dat ik mijn site 3 keer had gepromote zonder dat ik hetzelf in degaten had.

maar inmiddels kunnen ze niet meer zonder me, stel je voor, XBW zonder Mij

8. ow ok, zal t aan m doorgeven

9. mwoah, wel triest eigenlijk, er heerst onwijze ruzie en als er niet gestopt wordt door de mods dan maar op harde worden overgaan, en dan achteraf hem blokken met wat anderen

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    een dictatuur:eek:
    wij WILLEN DEMOCRATIE:+

11. mastapiece

mastapiece Guest

EEN KINDERDAGVERBLIJF!!

wij WILLEN VOLWASSENHEID..... << zo kan je het ook zien als je ziet wat voor gasten der rondhuppelen op dit forum..

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je nou écht een papa nodig die de kindertjes uit elkaar moet halen? Het is je eigen verantwoordelijkheid om wel of niet op harde woorden over te gaan, en de consequenties op je te nemen...
    Lees de FAQ! :+

Kleine quote: "we are not a democracy" :cool:

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat Lord Nikon geen geldig e-mail adres heeft ingevuld. Hij is iig niet geband. Ik weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat en hoe hij het moet herstellen, maar z'n e-mailadres klopt iig niet, daar ligt het aan.

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pech voor hem had ie maar eerder moeten bedenken.......|:-

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yup had hij maar niet betrokken moeten raken, op zo'n, ik mag wel zegge, ERG domme en onvalwassen manier.

Schelden met ziektes kan iederen, een goede sfeer neerzetten is een kunst.

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Overigens mag ik melden dat de rest van die gasten daar betrokken ook allemaal gebanned zijn op een paar randgevallen na.

17. ok, als jullie het willen, dan gaan we verder met promoten van gamecube hier, zo willen jullie het en xboxers mogen nix er tegen zeggen als de mods dat niet doen, nou dan zal ik wel mee gaan helpen met gamecube promoten.

18. zo zet je geen sfeer neer door alle cubies hun gang te laten gaan op een xbox site, maar jah, zo kan je blijven discusseren

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We verbannen mensen als ze een gevaar vormen voor de community en/of zich niet houden aan de regels. We bannen geen mensen die een andere mening hebben :) Je neemt nu een soort kinderachtige 'Wij-gaan-nu-lekker-gamecube-promoten-neh-neh-neh *slieep uuut* :p'-positie in. Snap dat niet, 'we' staan altijd open voor een normale discussie.

20. das al iets beter maar los je weinig mee op, zie verder mn vorige post

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina