Een vriend van mij heeft zijn xbox omgebouwd, ik heb dit nooit goed gekeurd maar het lijkt er nu op dat hij is gebanned van xbox live wat ik nu toch wel sneu vind. Ik denk wel dat hij zijn lesje geleerd heeft. Hij had een extern schakelaartje erop zitten waarmee hij altijd kon switchen van zijn orginele bios naar zijn geflashde bios. Hoe kan hij zich nu weer aanmelden, moet hij een nieuwe livekit kopen, nieuwe xbox, excuus brief naar Bil???
Nieuwe livekit is de enige oplossing, maar dan mag hij zijn xbox wel weer in originele staat terugbrengen anders gebeurd het zo weer.
en hoe moet tie dat doen dan?? ik snap trouwens sowieso niet hoe hij ineens gebanned kan zijn want als hij live ging spelen zette die zijn bios altijd weer op orgineel.
BTW: dan heeft hij dus 1 x niet zijn bios op normaal gezet toen hij op live ging. [/B][/QUOTE] dat zei ik dus ook maar hij weet 100% zeker dat dat niet het geval is. Hij is er echt goed ziek van. Wat ik al zei, keurde het niet goed maar heb het wel met hem te doen
ik dacht dat we het hier niet mochten hebben over gemodde xboxen??? Ontopic: Je Xbox is gebanned, niet je account. Je vriend kan dus weer op LIVE! spelen als hij een nieuwe xbox aanschaft.
das ook een duur geintje.. maarja heb laatst eens op marktplaats gekeken en daar heb je nieuwe xbox met 6 spellen ofzo voor iets meer als 100 euro
Re: Re: gebanned Nope de enige oplossing is een nieuwe xbox .. je live abbo word niet gebanned, maar zijn xbox op chip id We hebben het hier inderdaad niet over gemodde xbox'en dus deze topic gaat dicht