Gebeld met Microsoft Support

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DesVixel, 2 aug 2002.

1. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik was het al een tijd van plan maar toen kwam de vakantie en stelde ik het weer uit. Vandaag heb ik m'n moeder naar Microsoft laten bellen. Om uit te leggen wat er met m'n Xbox was. Ze heeft namelijk 5 jaar in Engeland gewoond dus weet alles super goed uit te leggen.

Oke ontopic spelletjes en filmpjes schokkerde nogal op mijn xbox. Dus vandaar. Eerst kreeg ze een vrouw aan de telefoon die vertelde dat ik me hardeschijf leeg moest deleten, dat had ze dus gedacht want daar kan het niet aan liggen. (want het was al in het begin)
    Toch zei me moeder (tegen die vrouw) dat we het ff zouden proberen, natuurlijk hebben we dat niet gedaan want ik wil liever niet m'n save games kwijt.

Dus 10 min. later terug gebeld nu zeiden ze dat ze een doos gingen opsturen en de rest weten jullie vast wel.

Wat me opvielt was dat die eerste vrouw zo moeilijk deed, eerst zei ze dat het aan het spel lag en dat ik hem moest schoonmaken. Had ik al gedaan dus dat vertelde we toen zei ze dat ik m'n save games moest deleten maar wat denken ze nou dat die dan niet meer schokt???

Hebben jullie dat ook gehad of kreeg je gelijk de doos? Ik vertel het wel als ik hem weer terug heb en het weer doet.

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had krassen, heb 2 keer gebeld, zeiden ze is niet erg die krassen

3e keer bellen ik lullen dat ik problemen met halo had enzo(wat ik niet had) en ze stuurden een doos

heeft na het bellen nog geen 4 dagen geduurt voordat ik mijn xbox terug had

1 dag w88 op doos en 3 dagen xbox weg

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ze proberen je wel om te lullen dat je hem niet laat repareren. "Oh, hapert ie? Loopt ie vast? Stoort je dat echt tijdens het spelen of wil je het nog een tijdje proberen?" Tjeesus !!! Natuurlijk stoort het me. En dat van die krassen vinden ze ook de normaalste zaak van de wereld. Geen stijl hoor...

4. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vandaag wachte en wachte en nog eens wachte maar nee hoor geen doos van UPS, daar baal ik een beetje van want als ik die doos waar ik me xdoos moet in doen pas morgen krijg zal het allemaal wel weer langer gaan duren. Hoelang duurde het bij jullie voor je die doos had?

5. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de doos volgende dag kunnen hebben, maar toen was ik niet thuis, werd de dag erna. is dezelfde dag nog opgehaald en was 4 a 5 werkdagen (+ 1 weekend) weer terug geloof ik.

TIP: Vraag of die koerier ff kan wachten en prop die console snel in die doos. Zorg dat je hem al hebt ontdaan van bedrading etc. en hem klaar hebt staan. Kan ie hem meteen meenemen....

6. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was te laat, zojuist ging de bel! Maar ik was nog in dromeland. Maar ik zag dat ze hem bij mijn buren hebben gebracht, dus zal ik het zo maar gaan halen.

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook problemen zoals in het begin te lezen was maar kreeg zonder problemen de doos thuis, ik had een nederlander aan de lijn.

8. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS = SNEL!

Niet normaal gewoon, ik heb 10 min. geleden UPS gebeld, en in 6 min. stonden ze al voor me deur en is me Xbox de zelfde dag nog de deur uit. Ben benieuwd wanneer ik hem heb.

Ik heb nog een vraag, voia wat konden jullie bij houden waar je Xbox op het moment is?

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat mijn Xbox het gewoon goed doet.. :D

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm lekker slim om te zeggen dat je je harde schijf leegt en het vervolgens niet doen, dat zien ze dan toch bij MS.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wie zegt dat?

12. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah wat een naaiers ze konden het probleem niet vinden. Dus ze hebben niks gemaakt. Ik snap het echt niet iedere idioot ziet toch dat dat beeld enorm hapert bij Halo tijdens filmpjes terwijl het mooi hoort over te vloeien.

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet pikken, als ze het niet kunnen maken is dat hun probleem !!! Moeten ze gewoon een nieuwe of gereviseerde opsturen !!! Wat een lef hebben ze daar ook zeg.....

15. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij hadde ze me box de eerste keer ook niet gemaakt dus ik weer belle kreeg weer al die nummers enzo ik gebeld voor de verpakkingsdoos en die had ik na 1 uurtje al en na 3 dagen was het opgelost heb nu een nieuwe (met ander serienummer)

16. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat helpt bij dat soort bedrijven is 'schreeuwen', je ongeloofelijk opwinden. NIET SCHELDEN, wel beleefd zijn maar duidelijk laten merken dat het je ergert en dat je geiriteerd bent door het probleem. Dat zie ik bij onze klanten, ik zal geen namen noemen, hun klanten krijgen dan ook een nieuwe opgestuurd als ze blijven 'zeuren'.

Deel Deze Pagina