hi, als ik een spel backup naar een dvd-r via mijn standalone dvd brander, kan ik die dan spelen op mijn xbox of weigert hij dan iets te doen ? Ik vroeg me dit alleen af. Bedankt
dier andere tread gaat over beeldmateriaal afspelen op de xbox en dit is gewoon een backup van een game wat hij bedoelt maar ik zou nie weten of het kan.
ow...of d'r extra beveiliging opzit ofzow???? Ik weet niet, maar je moet iig wel de goede DVD-r'tjes gebruiken anders leest ie em zowiezo niet
/Mod Je kan geen games Back-uppen deze zijn beveiligd en is tevens illegaal. Dit mag niet in dit forum besproken worden .. vandaar dat deze gesloten is Uit de Faq Modchips - Illegale praktijken. Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.
Sowieso als je normaal een Xbox game kopieert kopieert die alleen de eerste laag, en daar staat alleen een kort filmpje op.