Ik controleer een paar keer per dag of er iemand op de chat zit, maar dat kanaal is volkomen dood! Zet er es wat leuks op of zorg dat er wat te doen is. Verrijking voor de community!
Ik weet het, ik ben alleen geen IRC huismus ofzo.. dus misschien eens met wat andere mensen erin stouwen en de sleutel weggooien
tjonge we weten het nu wel hoor de chat wordt slecht bezocht als je wil chatten moet je maar ergens anders heen gaan.
hehehe , ik heb geen id dat er hier een chat ergens zit .... en ik ben ZEER regelmatige bezoeker , 20x per dag ... (elk uurtje bijna) .... Maak es een link op de MAIN SITE naar de chat , dat kan lacuh worden ! .... waar de hel kan je nu naar de chat dan ? * zoek * ZoeK * zoek * ZoeK * * Sniff * * Sniffel *
op irc.sorcery en dan #xboxworld ja We hebben ook een link op de mainpage hoor!!!!!!!! en 'Hot in here' - Wij accepteren geen pics in je naam.
Er zijn nu 6 mensen Is best leuk hoor, zo'n chat erbij. Enne, Ikke...waarom zou je andere chatboxen zoeken als je hier ook wat van kunt maken? De potentie met ledentallen is er naar hier op XboxWorld. Is alleen geen @ aanwezig nu.
waarom zou je hier willen chatten daar ging het mij even om maar ik kom ook wel even op de chat om dat uit te leggen. Edit: Kijk zie je dat bedoel ik nou dan ga ik naar de chat en dan is er niemand wat heb ik daar nou aan.
Omdat chat een middel is om je community een extra dienst te leveren. Wanneer je 't goed opzet met een bot en een paar mensen die er vaak zijn een @ geeft, dan groeit het vanzelf en zitten er na een paar maanden geregeld mensen. Als je zoals nu inderdaad weinig tot niets ermee doet, dan kun je er ook niet vanuit gaan dat er iemand is. Dan kan je hoog of laag springen wat je wilt, maar heb je inderdaad waar je nu over klaagt. Zonder inspanning start je geen chatbox op. Zet er een drietal mensen op die de zooi wel willen runnen en 't zal langzaam maar zeker wel kunnen groeien.
Juist als je het goed opzet dat is nu dus niet het geval dus eigenlijk zit je in een soort van vicieuze cirkel het moet goed lopen willen er veel mensen komen en er moeten veel mensen komen wil het goed lopen maar ik ben met je eens dat een chat op zich best wel leuk is.
Probleem : IK snap niks van IRC, en ik ben mijn ops kwijt. Jorrit, de IRC master, is op vakantie voor 3 weken
Ik heb er best interesse in om er met anderen wat van proberen te maken. Om 't alleen te runnen vind ik wat ver gaan, maar de nodige energie en tijd wil ik er wel in steken.