[XOne] Gebruik je voor system link dezelfde kabel als voor xbox live?

Discussie in 'Games' gestart door tha messenger, 31 mrt 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn xbox aangesloten met een rj-45 crossed over kabel op mijn router, dan doet xbox live het. Nu wil ik system linken, maar doet deze kabel het niet. Hoe kan dit?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    crossed over op een router aangesloten? Dat is knap. Waarschijnlijk heb je gewoon een straight rj-45 kabel, anders zou je xbox live niet werken over een router. Je moet dus een crossed-over kabel hebben, en die heb je dus niet :)

Trouwens, dit topic staat natuurlijk helemaal verkeerd. Ik verplaats hem naar Xbox Live & Networking.

3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    dan weet ik genoeg, dan ga ik vanavond ff een gewoon link-kabeltje kopen, bedankt

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    een crossed-over kabel, hmm, dat is toch voor xboxconnect (right??:eek:), volgens mij bedoelt hij 2 xboxen aan elkaar te willen sluiten?

Dan heb je gewoon een systemlink kabel nodig, die je gewoon 'speciaal' voor de xbox kan kopen (tip: mediamarkt: 2 meter voor 10 euro ;))

Dus:
    Xboxconnect, of gewoon echt system link (2 xboxen aan elkaar)???

Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor zowel Xboxconnect als voor System link kun je een crossed cable gebruiken. Een crossed cable is om 2 pc's (of 2 xboxen, of een pc en een xbox) rechtstreeks met elkaar te verbinden. Ongeacht wat je er dan mee gaat doen. Daarvoor hoef je dus niet perse de "originele" link kabel van Microsoft te hebben, elke willekeurige crossed cable die voor een paar euro bij elke pc-zaak te kopen is werkt daarmee.

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ok, dan weet ik dat dan ook meteen ;):cool:

maar goed, bij de mediamarkt verkopen ze het toch voor 10 euro ;)

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een paar xbox online vragen maar ik zou niet weten waar ik die moet stellen. Misschien dat ik ze hier kwijt kan.
    Ik wil online spelen maar ik heb geen cc. Een optie is dus xbconnect want daar heb je geen cc voor nodig.

1 Maar nu moet dus me xbox online en wat is dan de beste manier om dat te doen? (Ik wil in de toekomst ook online via xbox live)

2 Ik heb denk ik een crosscable nodig en een hub of router maar wat is dat?

En 3 weet bijna niemand dat je met sommige games op xbconnect online kan spelen zonder cc of xbox live. Dit is in iedergeval een goeie en goedkoper oplossing voor sommige gamers die geen cc kunnen krijgen voor xbox live.

Ik denk dat ik dat ook gaat doen.

8. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Hej cyber,

Je hebt 2 makkelijke opties :

- Je koopt een router met 2 straight kabels en sluit je internet verbinding aan op de wan-poort van de router en de xbox + pc in de lan poorten van de router

-Je koopt een extra netwerkkaart, sluit een crossed kabel tussen je pc en je xbox aan! ( geen idee wat je dan nog verder moet instellen, maar op xbox.com staat genoeg info.... )

Programma downloaden en klaar ben je...

Let wel, het haalt 't echt niet bij xbox-live.. met goede servers en vette content.. voice etc :)

Groeten Ewout

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat het misschien de kwaliteit van xbox live niet haalt kan ik begrijpen. Maar toch blijft het een goeie 2de optie voor de gamers die niet online kunnen door de credit card.

Eens kijken of ik morgen bij de mediamarkt die spullen kan vinden.
    Kan ik gelijk Finding Nemo halen :D Maar 14,99 Toch nog 33 gulden maar goed. Voor een disney film is het spot goedkoop.

Deel Deze Pagina