Hier het artikel: En terecht, Sony doe eerst onwijs moeilijk met die modchips enzo.... Nu een koekie van eigen deeg Hoop dat sony nog meer claims krijgt
nee, niet van die €100.000 maar weet je wat het gaat kosten om al die spellen uit de handel te laten halen. Dat is qua logistiek gewoon een takkebaan
Vind je het gek dat er tegenwoordig geen voetbal spellen meer zijn met de Nederlandse competitie? Dit is echt fucking triest, ik wil gewoon met Feyenoord tegen Ajax, Vitesse en P$V spelen en niet met Sturm Graz tegen de Grasshoppers!!! Nou, ik denk dat ik dan maar ga wachten op Sega Soccer Slam (of zoiets), dan verbeeld ik me maar dat ik met feyenoord speel.....
Ik bedoelde dat ze als ze 100000 Euro betalen het spel gewoon kunnen blijven verkopen. Maar dan zal de rechter de dwangsom wel verhogen....
Je zult mij nooit op iets "anti-PS2"-igs betrappen. Ik vind alleen de XBox beter en iedereen die nu nog een PS2 koopt ( die geen XBox heeft ) heeft er de ballen verstand van. Of je moet echt een paar spellen die er op de PS2 zijn per sé willen hebben en maar een console willen kopen.....