Gedownloade trailers zijn onvindbaar op de HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 19 jun 2006.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een trailer download van Xbox Live Marketplace kan ik deze niet meer terugvinden op de HDD. Hoe komt dit? Ze staan niet onder video bij het tabblad Media of onder het tabblad Games bij Game Videos. Waar kunnen ze dan staan? Ik heb een tijdje geleden een filmpje van Red vs. Blue gedownload en die staat er wel. Maar net heb ik Ice Age 2 gedownload en die is nergens te bekennen...

2. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    keer opnieuw opstarten, Opnieuw downloaden...

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe oud ben je? Als je jonger bent dan 18 moet je in het System Settings tabblad kijken en dan onder Live de Parental Controls openen. De persoon die je als voogd hebt aangegeven moet dan inloggen met zijn/haar hotmail account en dan kan die persoon instellen of jij downloaden mag e.d.
    Ben je ouder dan 18, dan zou ik het idee van joostpolletje uitproberen.

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw downloaden heb ik net gedaan. Ice Age 2 doet staat er nu wel, maar bij X-men geeft hij de melding dat hij de trailer niet kan downloaden.

Ben 14:). Ik zal kijken, bedankt voor de tip!

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zal het hoogstwaarschijnlijk zijn, want ik neem aan dat X-men voor 16 jaar en ouder is en Ice Age 2 niet. :)

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, volgens mij was dat het probleem. Bijna alles stond op disabled:mad:. Nu snap ik waarom ik geen spellen op xbox live kon spelen:mad:.

7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoelang heb je die Xbox360 al? Als je heel die tijd nog niet online hebt kunnen spelen...

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen maar zo'n proefabbo van 1 maand;).

Deel Deze Pagina