Geef hier punten voor de gfx gameplay en replay van Halo.... Mijn punten: GFX=8,7 Gameplay=9,5 replay=9 Overall: 9,1 Dat betekent : OwNaGe
Sorry ik was over Pim en zijn taart aant lezen en ik was ff vergeten dat ik niet in het game forum was dus Move de topic maar ff sorry
Mjah geen zin om cijfers te geven, vind dat de levels gevarieerder moesten (soms steeds dezelfde ruimte achterelkaar), en langer, en meer buitenlevels
Ook 9. Geef niet zo snel hoger. Ben bijna in wereld 5, heb hem nog niet uit dus. Kan missch. nog veranderen dus. Argh, ik kan het een week niet spelen vanwege werken en druk druk druk, grrrrr!
Wie gaat er ook voor het extra einde op Legendary? Ik zit nu vast in level 5! Damn Legendary is echt moeilijk, zeker eens het proberen waard als je niet binnen een paar dagen door Halo heen wil zijn.
Ik zit nu pas in level 3 en zit net in dat ruimteschip. Zeker mooi spel, in die buggie rijden was vooral erg vet. Tot nu toe veel buitenlevels, veranderd dat nog? Ik zou hem tot dusver een 9,4 geven.
Het verhaal is wat vaag.. je komt het pas echt te weten als je het op Legendary uitspeelt volgens mij