1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geef XBW.nl een next-gen uitstraling!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 16 nov 2006.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het heeft wel wat. Maar XBW heeft een beetje een eigen uitstraling vind ik zelf, en die mis ik hier.

    De X-factor is niet aanwezig :9

    Maar wel mooi strak verder.

    Vooral het stuk met de headlines vind ik niet mooi. Verder die drie plaatjes daarboven van Gears of War, Mass Effect en Ultimate Alliance is wel érg mooi.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    in ieder geval wel overzichtelijk! Of je overal efficient met de schermruimte om gaat is een tweede. Het inloggedeelte neemt nu te veel ruimte in, en omdat je dit op een nogal prominente plaats zet raakt de boodschap verloren. Verder loopt het inloggedeelte in een lijn met de plaatjes van de games wat als verwarrend beschouwd kan worden. Verder is een button met "zoeken" een beetje overbodig maak er dan een dropdownfunctie van, dit komt op mij over als beeldvulling door het toevoegen van extra buttons(ook bij releases). Grafisch gezien is het natuurlijk niet in de 360 sfeer, toch vind ik het wel een mooie stijl. Volgens mij was dat het wel. Oh nee toch niet een compliment voor de kleurcodes in de nieuwsheadlines, erg overzichtelijk. En wat bedoel je met die gears of war countdown? Dit is nu van de sponsor, die kan je dus niet in de hoofdbanner kwijt. Ok dat was echt alles, ik zal me nu weer koest houden:)
     
  3. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    En of je die in de header kwijt kan mja, kheb dit wel in 2 uurtjes gemaakt en niet in een week en khad toch niks te doen :p en xbw een eigen uitstraling? Dat is in mijn ogen een zooitje want kvind de fp maar een chaos.
    En ja ik zit met witruimtes en dergelijke maar moest toch wat laten zien :p
    Login ruimte te groot? Mijn achterliggende gedachte was dat je daar met links je profiel kon checken, prive berichten en dergelijke
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag dan een chaos zijn, maar het heeft toch een eigen uitstraling vind ik ;)

    Verder vind ik het een goed idee dat je je prive berichten e.d. daar kan checken. Een betere integratie met het forum zou wel leuk zijn imo. Het is nu te veel gescheiden vind ik, het forum en de mainpage.

    Met deze indeling is alleen het nieuws wel erg ondergewaardeerd aan de rest, dat is wel jammer.

    Maar tof dat members zo meedenken ;)
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik nu eigenlijk nog het vreemdst vind op de frontpage, is dat er links nog wat ruimte over is en de pagina horizontaal niet helemaal op mijn scherm past omdat er daar een preorder link staat.
     
  6. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik vind de Frontpage er ook redelijk uitzien maar ik doelde eigenlijk meer op het forum. Het gaat nu alleen maar om de frontpage terwijl het forum er naar mijn insziens er oud uit ziet.
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    das wel een mooie oplossing dan!
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn een aantal andere skins die je aan kunt zetten onder gebruikersinstellingen. Maar ik vind die blauwe VBulletin skins lang niet zo mooi als vertrouwd XBW groen. :eek:
     
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg goed idee!
     
  10. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had je beter niets kunnen doen phantom x.. dat is gewoon de huidige site nog compacter op elkaar zetten zodat het onoverzichtelijk wordt... en die van poiuyt vind ik een beetje te standaard.

    Het is ook beter om eerst te beginnen met een frontpage en daar je forum op aan te passen.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de mainpage wel prima. Alleen na een aantal jaren raak je gewoon een beetje uitgekeken op de green machine. Ik zou het dan ook wel leuk vinden als er wat nieuwe skins zouden geinstalleerd worden voor het forum. En dan niet van die standaard dingen off course, wel een beetje in deze stijl, alleen net wat anders.

    Die mainpage van poiuyt is zeker mooi, alleen wel standaard. Ik zou dan toch de oude trouwe mainpage boven die verkiezen.
     
  12. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ook een beginnetje gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het zou leuk zijn als ze de FP én het forum een Next-Gen uitstraling zouden geven. Alhoewel met de gewone groene lay-out ook niks mis is. Maar het zou wel beter zijn.
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hacktic: Ook nice, met welk programma doe je dit? Ik krijg ook zin om even bezig te gaan.
     
  15. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik alleen photoshop CS2.
     
  16. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit hacktic, maar is deze topic nog niet door mirik opgemerkt of posten ze de mods gewoon niet?
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou, ik heb dat ook een keer gedaan, een compleet nieuwe layout maken voor een forum en dat is echt geen klein klusje. Je moet al die knopjes en icoontjes (Postreply-knop, privé-berichten-knop, profiel-knop, aantal-members-online-icoon etc) zelf photoshoppen en dan vervangen. Daar ben je dus wel even mee bezig, maar het was wel leuk om te doen ;)

    Wat betreft het forum hier: ik vind het zo eigenlijk wel prima.

    De indeling van de FP van deze site heb ik nooit tof gevonden eigenlijk. De extra opties die erbij zijn gekomen, zijn prachtig en knap dat jullie dit gewoon kunnen maken. Maar puur qua indeling, vond ik de indeling van V2 mooier. Deze heeft wel wat, maar is toch idd wat rommelig. Vandaar dat ik de FP een officieel rommeltje vind :)
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    @ poiuyt; Heel netjes gedaan ! Ziet er lekker fris uit enzo :)

    @ hacktik; Ook wel grappig. Logo is het absoluut niet, naam mijn mening. Maar bij deze vind ik de kleuren mooier passen :)

    Het lijkt mij het mooiste om de FP en het forum allebei de zelfde look te geven.
     
  19. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    True!

    En @hacktic nice gemaakt!
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    @poiut


    die 3 games bovenaan waar jij dan mee bedoeld dat je die kan updaten dat heet xbox360only.nl ook op die manier dus mischien handig om het anders te doen...


    wel tof voor de rest maar ik zie teveel van andere website's en deze site zou moeten uittralen dat het nederlands beste xbox website is bv dus een beetje iets aparts uitproberen..

    vind ik...
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006

Deel Deze Pagina