het is helemaal niet waar dat je 28 dagen moet wachtten op je 2 spellen en controller. want vriend van mij is al lang gebelt( binnen 4 dagen) over dat ze het hebben ontvangen.
Maar dan heeft ie die controller en spellen toch nog niet op de mat liggen ]:- Reken er maar op dat het zeker 3 weken duurt voor je het in huis hebt.
Wie heeft gebeld naar wie en wat is er ontvangen? Wanneer heeft hij het formulier verstuurd? Onderaan het formulier staat dat je rekening moet houden met maximaal 28 dagen levertijd. Er staat niet dat je precies 28 dagen moet wachten. De een zal ook sneller zijn spullen hebben dan de ander. We wachten het eerste bericht nog af...
4 dagen? dan zou ik hem dus vrijdag moeten hebben..... als dat zo is, vind ik het wel heel erg top van MS
Hij zegt dat die vriend van MS bericht heeft gehad dat ze zijn formulier ontvangen hadden, niet dat ie z'n spellen en controller had binnen 4 dagen! Ik mag onderhand dat formulier wel eens opsturen, voor je het weet is het 1 juni
vriend voor 299 euro gekocht. denk je nou echt dat als je binnen 4 dagen antwoord krijgt dat ze er 24 dagen over doen op het op te sturen.dacht het niet. maar is wel zo dat op koneningendag niks bezorgt word. en misschien ook niet op herdenkingsdag en bevrijdingsdag.
Laat het maar weten wanneer die gozer z'n spulletjes heeft, maar ik denk dat het nog wel een week of 2 duurd (hoe spel je dit woord nou?), hij is tenslotte niet de enige.
duurd (of hoe je het ook schrijft,tikt)is een moeilijk woord ik weet ook niet hoe je het moet schrijven,tikken.
Heb je geen woordenboek dan? Duurt, als in de tijd hoe lang iets duurt, schrijf je met een t. Je kunt ook een Woordenlijst Nederlandse taal kopen. Daar staan alle nederlandse woorden in, maar dan zonder betekenis. Erg handig om even op te zoeken hoe je iets schrijft.
Er staat MAXIMAAL 28 dagen. Als ze zeggen ; Binnen 4 dagen heb je het binnen en het duurt onverwacht ietwat langer krijgen ze meteen gezeik..
Als je al 4 dagen moet wachten voordat ze je bellen, hoelang denk je dan dat ze erover doen om het te versturen!!!!
wat `n duimzuig verhaal dat je gebeld word. MS krijgt een telefoon rekening van 100000000€ als ze iedereen die `t formulier opstuurt (uit 13 europese landen) bellen...
Jah ik geloof ook niet dat je gebeld wordt, k ben benieuwd wanneer de postbode mijn pakje komt brengen