Geen 50hz/60hz Pal Instelling op Dashboard ???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Frans, 31 mei 2006.

1. Frans

Frans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik heb in December een Xbox360 gekocht en er naar volle tevredenheid mee gespeeld, moest m vanwege drukke tijden even 2 maandjes aan de kant leggen, maar er weer volop ingedoken. Nu heb ik gisteren echter 2 nieuwe games gekocht, en voor het eerst zijn dit voor mij 60HZ games Oblivion geeft geen probleem, schijfje erin en spelen. Echter HITMAN geeft mij steeds de melding dat het spel niet kan spelen op 50HZ... en dat ik dit moet veranderen bij System-Console Settings - Display en dan Pal Settings... naar 60HZ

Leuk en aardig, maar ik heb maar 2 items onder Display... en helemaal geen derde met Pal Settings ????? Heb ik een Bug in mijn Xbox360 ???? Ik kan nergens mijn console instellen op 50hz of 60hz... maar alles werkt gewoon tot nu toe op een LCD 80cm HDTV met een VGA Cable Kit.... ???

Hitman echter blijft vragen om iets wat ik op Mijn XBOX niet kan veranderen...
    Wie kent dit probleem ????

Frans

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh ja, dan moet je even de 360 via de composiet kabel aansluiten, dan kan je namelijk wel het 50/60hz gebeuren veranderen.

3. Frans

Frans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met dank, ga het gelijk even proberen :)

Wel Vreemd dat dat menuutje dan weggehaald wordt via een VGA kabel... mmm, blijft de setting wel op 60hz staan als ik later de VGA kabel weer aansluit ?

ThanX

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    jha, ik heb hem ook met een VGA kabel op 60Hz :)

5. Frans

Frans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joooo, het werkt... had oude kabel inderdaad nodig 10 seconden om het pal menuutje te krijgen... werkt nu perfect op VGA... Bedankt !!

6. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
  7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Waardeloos iets. Op mijn component aangesloten LCD tv heb ik hetzelfde euvel. Moet de switch op standaard tv zetten wil ik kunnen switchen. In HDTV modus dus niet.

8. boatfreak

boatfreak Guest

LLL......

:confused:

Deel Deze Pagina