1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen animated images in je avatar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Nicos, 8 okt 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde laatst een gifje als avatar nemen.. maar toen ik die ging uploaden kreeg ik dit: "You may not upload animated images." :confused:

    Waarom krijg ik dit? Dit mocht toch vroeger wel? (en ik zie nu nog steeds mensen met bewegende avatars).
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm... rare foutmelding, je kunt namelijk wel .gif avatars hebben, kijk maar naar mijne. Maar je moet goed opletten op de pixels, ook mag je jammergenoeg niet meer dan 10 kb hebben, dus heel veel frames kun je niet nemen (maar het is wel begrijpelijk, anders kost het Te veel ruimte)

    Nog een wannabemod achtige opmerking :p .... volgens mij is hier al wel een tread over. Gebruik dus de zoekfunctie, wat jij zou moeten weten aangezien je tijd dat je lid bent en je aantal posts.

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, als ik Woolyonlines avatar zie begrijp ik waarom het niet meer mag. Dat is echt storend!
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dat was eigenlijk ook de rede dat een max van 10kb ingesteld is. Ik kan idd ook geen gifjes als avatar nemen.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee jouw ava is kalmerend! :+ :+ :+
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    iig beter als die hyperactive van wooly :)

    Kan het niet zo dat je kan linken naar 2 avatars een voor breedband en 1 voor inbel ( bestaat dat nog?)
    en een klein vinkje in je USER CP dat je bb of inb hebt?
    Zo zien de inbellers kleine avatars en de bb fatsoenlijke :)]
    Uiteraard de afmetingen hetzelfde houden ( 80x80 ) maar bijvoorbeeld 50kb
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudes, jullie hebben echt geen smaak, geef toe, die avatar van mij PWND serieus. RHCP PWND. Hoe dan ook, ik denk dat het .gif is gestopt met de overgang naar een nieuwe versie forum (die overigens dus nu in het engels is.)

    greetz wooly
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dit heeft nix met smaak te maken, puur en alleen de snelheid van die van jou is hoog wooly. Te hoog.

    en In Firefox gaat ie zelfs NOG sneller dan IE
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zie het probleem al: mijn afbeelding was 1 pixel te groot, toen verbaasde ik me waarom ik geen animated images kon nemen (want vroeger kreeg je een andere error)... nu weet ik het. :)

    Bedankt.
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, het heeft inderdaad niets met smaak te maken, maar hij is wel mooi, heel mooi vind ik. Maar even over dat snelheid, ik heb net even geprobeerd het iets te slomer te maken, hij staat nu op 0.04 sec per frame, heb hem verhoogd naar 0.1, toen wat hij nog mooi, maar slomer kan echt niet, dan word hij haperig (dat lijkt dan) en is de mooigheid er af (<-- is geen woord) Ik heb hem nu nog niet slomer als avatar, die van 0.1 sec komt nog, maar kon hem net niet uploaden, raar terwijl de pixels goed waren en ook de grote is niet veranderd. Misschien later meer geluk, maar hoe dan ook komt hij misschien nog slomer.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou hij toch ook kunnen, is al een stuk rustiger.


    [​IMG]

    Alleen is die dan nog te druk :+.

    Edit/ Trouwens, Is dit geen mooi tempo Wooly?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ja idd dit is iig wel een stuk rustgevender dan die hyperactieve :9 LOL
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat er in staat weet ik niet:confused:
     
  14. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk dat dit is gekomen door de forum update..
    Heb je al gepm't naar Spleasure? Die kan het je wel vertellen.

    Ik geloof niet dat animated avatars voortaan verboden zijn, zou dit wel het geval zijn dan zou xbw.nl dit aangeven met een melding voor de duidelijkheid lijkt mij.
    Ook omdat er al wat members zijn die een .gif als avatar hebben.
     
  15. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Het blokken van animated gifs is een feature in 3.5, die standaard op aan staat. Nu issie weer uit :)

    Laat het me weten als je nog steeds geen animated gifs kunt uploaden.
     

Deel Deze Pagina