hallo allemaal ik heb sinds 3 dagen een nieuwe tv in huis. een 40 inch philips led tv (40pfl5606h). Prima tv voor de rest maar ik zit met een groot probleem. ik krijg me xbox(elite) niet aangesloten via HDMI. Ik heb naar mijn weten echt al van alles geprobeerd. elke instelling op de xbox veranderd. hd settings e/d. verschillende hdmi kabels en hdmi aansluitingen op me tv maar ik krijg het niet voor elkaar. de hdmi aansluitingen op de tv zijn niet kapot want me laptop doet het er wel op. heb de xbox support en philips gebeld maar daar werd ik ook niet echt wijzer van. Heeft iemand hier misschien een idee of dit ook gehad want ik zou het echt niet meer weten. Groeten een gefrusteerde gamert
De Xbox360 werkt wel via HDMI op een andere tv ?? Probeer eens door de Videokaart te resetten. Start de Xbox360 op zonder disc. Als de Xbox360 wordt opgestart houd meteen de volgende knoppen van de controller ingedrukt. + . Na het resetten zal de Xbox360 opnieuw opstarten.
heb je de xbox wel geprogrammeerd in je tv. in je menu van een phillips tv moet je namelijk eerst ingangen zoals hdmi toewijzen. bv ingang 1 is xbox ingang 2 is receiver enz.
Precies, je moet apparaat toevoegen -> HMDI 1 (of 2, 3 etc.) -> Spelconsole en dan via het Home menu switchen naar je 'Spelconsole'.
de xbox doet het via hdmi wel op een andere tv jah. alles wat jullie zeggen heb ik al geprobeerd maar wil tot nog toe niet lukken. Vreemd verhaal niet??
Het zal toch echt een instelling zijn. Heb je jouw televisie uberhaupt wel op de juiste HDMI ingang gezet?
Dat doet het helaas ook niet. De xbox staat wel in het dashboard want kan de drive wel open doen via de controller.de tv geeft aan kan deze videomodus niet weergeven. Xbox is ingesteld op 1080p. Lijkt mij goed of vergeet ik iets anders misschien?