Geen beeld op Philips HD TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dukcer, 15 dec 2008.

1. dukcer

dukcer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn xbox 360 en mijn HD TV. Mijn xbox stond standaard ingesteld op 1080i, ik had een mooi beeld. Nu was ik een beetje aan het klooien met de instellingen van mijn xbox en stelde hem in op 1080p. Stom, want ik had meteen geen beeld meer |:-. Nu weet ik dus niet (want ik heb geen beeld) hoe ik mijn xbox360 weer terug op 1080i kan zetten. Wie heeft hier een oplossing voor?

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik hoop maar dat je de NXE hebt, anders gaat het volgende niet lukken ;)
    Zet hem aan en wacht even tot ie klaar is met opstarten.

Ga 1x omhoog, druk dan op RB en dan op A. Daarna nog 3x achter elkaar op A, en dan minstens 1x op omhoog, misschien vaker, weet niet want ik heb andere resoluties op m'n lijst staan. Druk op A om de nieuwe resolutie in te stellen. Dan moet het lukken lijkt me ;)

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de video instellingen van je xbox resetten op de volgende manier:

Haal disk uit je xbox
    zet hem uit
    zet hem aan met een controller
    Houd tijdens opstarten de Y knop en rechter trigger ingedrukt totdat je xbox restart (duurt even)

Nu zijn je video instellingen weer standaard. (546i volgens mij). Stel je xbox op 1080i in en je bent waar je wezen wilt.

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is een makkelijkere oplossing denk ik dan :D

5. dukcer

dukcer Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb bovenstaande optie gebruikt en deze werkt geweldig. Gelukkig heb ik nu weer beeld!\o/_O_ Bedankt voor jullie snelle reacties.

Deel Deze Pagina