Geen beeld, wel geluid met AV HD-VGA kabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xboxhero, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxhero

Xboxhero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,
    Ik heb me hier aangemeld omdat ik een nogal irritant probleem heb. Anderhalve week geleden heb ik een xbox 360 slim gekocht bij een tweedehands zaak in Zwolle. Hij doet alles perfect, de controller wilde niet helemaal lekker, maar dat is inmiddels ook opgelost. De voeding maakt wel vrij veel geluid maar dat is ook niet echt storend. De ventilator heb ik schoongemaakt, ik weet niet of mensen nog tips hebben om dit op te lossen?

Anyways, mijn broertje heeft een Plasma of LCD tv in full HD waar ik gewoon op kan gamen met een HDMI kabel. Ik wil echter op mijn oude PC monitor kunnen gamen zodat ik op m'n eigen kamer altijd kan spelen.
    De monitor is een Acer V223w 22" LCD met VGA en DVI-D. Ik heb met een HD kabel en een verloopstukje naar DVI-D gewerkt maar als de resolutie te hoog staat wordt de ingang niet meer ondersteund.

Nu heb ik daar dus al geld aan weggegooid maar toch besloten voor een AV naar VGA + L-R audio kabel te gaan. Deze gekocht: http://www.tvkabels.nl/Webwinkel-Product-2087247/XBOX-360-VGA-HD-Kabel.html
    Ik krijg nu alleen wel geluid, maar geen beeld. Kan het eraan liggen dat dit voor een oude xbox is ontworpen en dus niet op de Slim gaat werken?
    Ik ben inmiddels al zo'n 24 euro aan kabels kwijt en kan deze misschien nog terug sturen als ik snel ben. Heeft iemand een antwoord voor me hoe ik dit kan oplossen?

Moet ik een officiele hebben van xbox, of een hele andere kabel? Of ligt het aan mijn monitor? Jullie snappen vast dat dit bijzonder frustrerend is, ik zie weinig mensen met hetzelfde probleem. De resolutie reset heb ik geprobeerd maar ik blijf 'geen signaal' krijgen.
    Alvast ontzettend bedankt!

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Acer ondersteund een maximale resolutie van 1680 x 1050 Pixels.
    Kan zijn dat jouw Xbox360 de laatst gekozen resolutie van 1080p (FullHD) onthoud.

Sluit de Xbox360 aan op de Plasma/LCD via VGA en zet de resolutie op 1680x1050 , als de tv deze niet ondersteund kies dan voor 1024x768.
    Instellingen opslaan en sluit dan de Xbox360 aan op de Acer.

Computer Monitor Thread [Deel 5]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina