Geen coop in Halo 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 23 sep 2004.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen
    Ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik kan niets op internet vinden, maar de xboxmagazine is vanmiddag bij mij op de mat gevallen en ik heb er in gelezen dat Halo 2 geen coop heeft...? Hat is heel, heel jammer. Ik wou vragen weet iemand hier meer van of wat zijn de reacties hier op.
    Als dit al bekend is spijt het mij zeer, you hold the lock.
    Als hier WEL al een thread over is spijt het mij heel zeer, you hold the lock.

/EDIT damn, ik zie het al, hier zijn centrale threads voor he...spijt me voor de spam, eerlij waar.

/Mod Voor alle duidelijkheid hier even het antwoord op je vraag:

De Cooperatieve modus is ALLEEN in two player split screen te spelen. NIET over Xbox Live.

Over Xbox Live in online speelmodi (capture the flag, assault) kun je met 4 spelers splitscreen op een xbox online spelen. Cooperatief is niet online te spelen en ook niet met vier spelers.
    :) Hope it helps.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2004
  2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik las het ook(ben ook trouw lid/fan van xbm)ik vind het ook wel jammer, gelukkig is daarnaast wel de multiplayer. Je vroeg of iemand hier meer van wist, het antwoord: Wie kan hier meer van weten, het komt er gewoon niet in, Bungie heeft het zelf gezegt dus hier kan niet meer over worden gezegt.

greetz wooly

3. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer voor de halo 2 fans ja... Dit was een van de sterkste punten (waren er niet, maar dit was de beste slechtste :p ) van Halo 1.

4. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik keek net weer en het zou kunnen dat het op Live! nog wel door gaat maar de reden voor de schrapping lijkt mij ook, of zelfs meer, van toepassing voor online coop.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Erg Erg Erg jammer had er net zo`n zin in met mijn vrienden het uitspelen.
    Maar hij kun nu wel geclosed worden!

6. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    nou jah zeg waarom doen ze dat nou weer :confused: dat was altijd hartstike gaaf nou dat zal ik zeker gaan missen :'-(

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jebus, hoezo stom....

dat was #1 reden om halo te hebben...

en offline multiplayer zit dat er wel gewoon in?

als Bungie niet genoeg tijd heeft, mogen ze van mij wel uitstellen, als ze dan Co-op erin stoppen dan vindik ALLES goed

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Fuck IT... das dus wel mooi kloten he.

Toen wij de xbox net hadden heb ik dagen/nachten met m'n broertje gespeeld om 'm uit te spelen en dat waren we nu weer van Plan.

Fuck

9. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die dus juist niet nee...

That really sucks. Die zomer avonden met m'n beste vriend he hele nach doorgamen in halo, en toen wisten we alles zelfs al, toen het allemaal nieuw was was het NOG beter...het zal nooit meer het zelvde zijn i.m.o. De multiplayer is wel goed denk ik, maarja...

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me af hoe XBM erbij komt. XBM is een hele betrouwbare bron natuurlijk, maar pas geleden stond op bungie.net bij die Rumor Buster het volgende:

[Let op de eerste zin!!]

11. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht wel op een officiele bevestiging van Bungie :cool:

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  12. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik toen ook gelezen maar ik vrees dat een programmeur meer up to date is...of juist niet...hmm, thnx for the hope man.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Anytime...en zoals InfernoGamer zegt: wachten op de bevestiging van Bungie. Ik heb eigenlijk een gevoel dat hij er gewoon in blijft, hoe betrouwbaar XBM ook lijkt/is. Keep the hope alive O-) :p

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dit kan ik niet geloven.. Co-op was een van de sterkste punten van Halo en dat KAN er gewoon niet uit zijn!

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Juistem ik geloof het ook pas nadat Bungie het bevestigd, weetje hoeveel mensen zullen afhaken! dat kunnen ze niet doen

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    dat zou ook een manier kunnen zijn om mensen het spel te laten preorderen.Als je voor de tijd al weet dat er geen coop inomt hadden misschien sommige het spel niet gepreorderd.Dus misschien was het wel een leugen van Bungie.

Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen maar je weet het nooit

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk is dit een blunder van xbm en bedoelen ze online coop. Dat hoop ik tenminste.

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij hebben ze hier een fout begaan... ik geloof het pas als bungie het zelf zegt..

Laatst het blad gamepro gekregen (misschien ook niet geweldigste blad) maar ik citeer het toch even.

dusss :{

19. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het een foutje van het XBM is. :)

20. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dat xbm het fout heeft en dat gamepro het bij het juiste einde heeft. ik wil dol graag via live coöppen.

Deel Deze Pagina