Geen Dolby Surround?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Hammerman, 11 jan 2003.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus pas een DVD-Speler met Dolby Surround, maar nou heb ik mijn Xbox goed aangesloten (denk ik) maar ik heb geen Dolby, heb alleen geen idee hoe dat komt. Kunnen jullie me helpen?

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb je ten eerste de Advanced Scart cable nodig die je los moet kopen. Dan zit er aan deze advanced cable een blokje daar duw je dan een digitale kabel in (moet je ook weer los kopen) de andere kant van die digitale kabel duw je in je nieuwe surround set (moet dan wel een digital in aansluiting hebben, heb je deze niet dan gaat het helaas niet). En dan moet je niet vergeten dat je je surround set zo moet zetten dat hij het Digitale geluid signaal pakt en niet het analoge en even de instellingen veranderen in de xbox bij sound (dts en dolby aanzetten, dit zijn nieuwe opties die tevoorschijn komen nadat je de advanced scart hebt aangesloten)

3. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er toch vanuit dat je weet dat je een Advanced Scart Cable (Microsoft) nodig hebt hiervoor.
    En dan een glasvezelkabel naar de receiver.

De Xbox SCART-kabel (uitgebreid) verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid. (Extra kabels en geluidssystemen zijn los verkrijgbaar.)

En als je dat weet, weet ik het ook niet.
    Maar in je beschrijving wat je hebt staat hij niet bij.
    Hij kost 30 euro, en een optische kabel iets van 15 euro(1 meter), tenminste waar ik meestal ga.
    Kan natuurlijk goedkoper, maar weet niet als de kwaliteit dan goed is.

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx, ik weet genoeg

5. goldenheart4

goldenheart4 Guest

dolby is geen digital

nou daar gaan we
    als je alleen dolby hebt heb je geen advance kabel nodig dat is alleen nodig als je digital dolby hebt
    als je alleen dolby hebt duw je de witte en de rode stekker in je dvd player en klaar is kees
    misschien dat je de dvd nog op een of andere stand moet zetten
    maar dat ligt aan de dvd player
    als je dolby digital wil moet je wel die kabel kopen maar kijk eerst of je dvd die functie heeft
    groetjes

Deel Deze Pagina