Geen Far Cry voor de Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 7 apr 2004.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ubisoft gaat Far Cry Instincts uitbrengen voor (sommige) next-gen consoles. Maar het wordt geen poort van de pc versie, de game wordt vanaf de grond gebouwd voor de next-gen consoles.

    De game kan je tenvroegste verwachten in 2005, als er dan al tenminste next-gen consoles uit zijn. De game wordt dus niet op de Xbox gereleased.

    Bron: Telenet

    EDIT: Zoals er bij meerdere sites is gebeurd, is de verwarring gebeurd door de woorden 'next' en 'gen' (wat een woord) en zal Far Cry Instincts wel op de Xbox verschijnen zoals op pagina 2 al werd gezegd en bewezen. Mijn excuses voor dit verwarrend nieuws.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  2. Devil 6x6

    Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2005 zijn er echt nog geen NEXT-next-gen consoles uit!!!! No Fockin' way!!!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    WAAT ! In 2005 al ! das nog maar 3 keer de wereld rondkruipen !
    /Edit: In '05 alweer nieuwe consoles :cool: suuuuuure.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  4. Xbox 2 staat gepland voor eind 2005 ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2004
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    En die data zijn altijd definitief in de gameindustrie, dat weet elke simpele ziel.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Big Cry in mijn huis :mad: Maar ja, een verbeterde Far Cry , wat wil je nog meer, behalve dan dat hij asap op je moet ligt...
     
  7. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Pourqoui, dit kan toch niet waar zijn, ach ja aan de andere kant hebben we Halo 2 nog en eventueel Half Live 2 dus qua Shooters zit wel goed echter had ik Far Cry graag aan collectie toegevoegd...
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Duidelijk dus, Far Cry word een van de launchtitels van de xbox 2. De engine is al klaar dus als het spel binnen een paar maanden moet af zijn kan dat geregeld worden.
     
  9. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Das wel leuk, net als Halo!
     
  10. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    heel veel mensen klagen wel omdat ze farcry liever voor xbox1 hebben, maar xbox1 kan far cry grafisch niet aan (tenzij ze de textures kwaliteit zouden verminderen en view distance minder zouden maken) dus het is alleen maar beter dat ie voor xbox2 uitkomt :)
    en bovendien gaan ze ook nog nieuwe scenario's toevoegen, dus ik vind het een goeie beslissing van ubisoft

    _O_
     
  11. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo kan je het ook zien natuurlijk... maar toch
     
  12. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    er komen binnenkort toch nog veel super games voor xbox1 uit dus op far cry kunnen we heus nog wel even wachten tot ie op xbox2 uitkomt 8)
     
  13. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt de game zowiezo ten goede als hij helemaal opnieuw wordt gemaakt. Zomaar een poort van pc naar xbox komt niet altijd de kwaliteit ten goede en maakt me niet zoveel uit hoor xbox 1 of 2 koop de opvolger van de xbox toch wel.:p }:]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  14. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik andere sites bekijk wordt er niks over de XBox 2 gezegd. zij hebben het gewoon over onze box van tegenwoordig.

    Deze zijn toch niet de minste sites, (lopen zij nou achter of wij voor :) )

    www.ign.com
    www.teamxbox.com
    www.xboxaddict.com
     
  16. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies zo zijn er nog meerdere sites dus ik zou me nog maar niet druk maken :)

    de xbox is nog steeds een next gen console in mijn ogen
    hij kan dus nog makkelijk een jaartje of wat mee hoor ...:p
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe lang gaat het nu eigenlijk nog duren dan ? een jaar !? :'-(
     
  18. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien wel langer.. namelijk eind 2005 ingepland... de Xbox Next/Xenon/Xbox II or whatever the name is...
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vindt het crappy dat ze nu al beginne over de xbox 2
    het is volgens mij niet eens zo vernieuwing ze gooien er alleen meer multimedia en home entertainment shit in.
    misschien is dit wel express naar boven gehaald over dat de xbox II er in 2005 eraan komt, zodat er lekker over geroddeld kan worden.
     
  20. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik citeer:

    "Far Cry, de weergaloze shooter van developer Crytek, komt niet meer op de Xbox uit. De geruchtentrommel sprak er al een tijdje over, maar vandaag heeft Ubisoft bekend gemaakt dat de game toch zal uitkomen op onze geliefde Xbox. Speciaal voor deze gelegenheid krijgt de game de subtitel Instincts mee.

    Far Cry doet het op dit moment op de PC extreem goed. De game speelt zich volledig af op een gigantisch tropisch eiland en verkoopt enorm goed. Ook de pers is lovend. Wanneer Instincts in de winkel ligt is nog niet bekend, we verwachten eind 2004. Hieronder staan de twee eerste screenshots. "

    bron: www.xboxarena.nl

    Dus wel Far Cry op de xbox*)
     

Deel Deze Pagina