Vroeger hadden we tenminste 2 tv-programma's over games (ik weet het, het was niet veel), maar ik ben bang dat het komende jaar er helemaal geen programma's meer komen. TMF en Veronica zijn inmiddels niet meer, dus denk ik dat de programma's niet meer terugkomen. Eigenlijk wel vreemd, want het betreft toch wel bijna de grootste entertainment-sector ter wereld. Helemaal vreemd is het dat er voor films diverse programma's zijn. De BBC wilde het 2 jaar geleden ook een keer proberen, maar heeft ook besloten dit te stoppen. Zou het dan helemaal niet rendabel zijn?
game-quest alleen gestopt omdat het het einde van het seizoen is, maar gaat volgend seizoen gewoon weer verder geloof ik.
Gamequest komt terug en ik geloof dat Blammo iets op TMF met games gaat doen, het heeft ook met de PU te maken (Blammo is van die lijpe Dre, je weet toch?)
ik zou graag xbw television zien maar dan moet wouter het natuurlijk niet gaan presenteren nee dan moet IK het presenteren
gezien jullie echte napuistenrende (oeee mooi woord, opschrijven ) koppies wil ik geen van beide zien
die su*kt , mijn ouders hebben een vakantie huisje ergens in B. en we gaan er wel eens naar toe.. anyway das echt onproffecioneel (?)
Ik vind Gamequest wel goed hoor. Het commentaar is vaak wel minder maar het is toch wel leuk om beelden van nieuwe games te zien.
HADDEN we shrimptv... da is nu gestopt , en was veel beter dan gamepower, maar het voordeel aan gamepower is natuurlijk dat het er iedere week is...
precies, dat gezeik slaat nergens op, ze lullen wat standaard zonder enig deskundige info en vaak zeggen ze niet eens of en hoe goed de game eigenlijk is... daarom allleen maar beelden en pleit ik ook voor een demodvd (met 1,2 demos en wat INGAME filmpjes) ZONDER blad, lijkt me een krater in de markt.. ben nog op zoek naar een uitvoerend producent.... anyone trouwens ik wil wel monopolist blijven dus niet mijn idee jatten he