blablabla , Hoop gelul. Het geld voor mensen die voor 26 april hun xboxje hebben opgehaald en dus ook mensen die hem voor 299 euro hebben gekocht zolang het maar voor 26 april is. Ten tweede koste de xbox rond launch 469 euro. Hehe leuke ms inlichting. [cough]fake[/cough]
Waarom staat er op die site van MS dan nog steeds enige criteria voor 26 april en copie aankopsbewijs? Dat formulier hebben ze gewijzigd alsmede manier van opsturen, kan nu alleen nog via ptt, maar die voorwaarden zijn niet gewijzigd.
Console.be kwam met veel nieuws over de prijsdaling. Zij hebben zeker wel gelijk, hoewel ik het zwaar irritant vind dat mensen binnen MS elkaar tegenspreken (mij is namelijk verteld dta het alleen om de datum zou gaan)
Het komt natuurlijk wel overtuigend over maar ik weet het niet zeker hoor ik vind dit ook iets om een beetje zelf te verzinnen, klinkt wel logisch. Van wat ik had gehoord was dit idd het geval maar dat werd TEGENGESPROKEN
Het zou heel raar zyn want MM besloot op eigen houtje hun prys te verlagen, dus het was een individuele actie van MM en microsoft wist dat niet eens... Andere winkeliers volgden dat voorbeeld gewoon...zodat niet iedereen hun xbox by de MM zou gaan halen... Het zyn dus 2 aparte acties geweest die voor de gamer nu gewoon ontzettend lekker uitkomt... Ik hoop toch ECHT wel dat ik die 2 games en controller kryg, anders ik echt wel zeer pissed...
Ik heb de volle mep betaald, maar neem toch aan dat iedereen die voor 26 april de xbox heeft aangeschaft het pakketje ontvangt. Dat staat er toch? Zelfs als het niet de bedoeling van MS was. Hadden ze maar beter moeten communiceren. Xbox forums zaten bomvol met vragen en wat doet MS ermee? 10 verschillende e-mails die elkaar tegen spreken. Als ze fouten hebben gemaakt moeten ze zelf maar voor de kosten opdraaien. Een domme actie om consumenten of winkel te naaien kunnen ze nu echt niet gebruiken.
o kut ik hoop het niet, jesus zeg toen ik dit zag kreeg ik bijna een hartaanval IK WIL DIE SPELLETJES+DIE CONTROLLER!!!
Kunnen we dit nou niet eens afsluiten? Laten we gewoon afwachten of we wat per post thuis gestuurd krijgen en niet elke keer WEER hetzelfde riedeltje afgaan. ZUCHT.
Nou eh NEE Dat duurt ook nog n tijdje. Ik wil gewoon duidelijkheid hebben hierover. Iedereen spreekt elkaar tegen (van winkeliers tot zelfs mensen binnen MS die elkaar tegenspreken)
Het lijkt mij wel duidlijk je moet een aankoop bewijs tonen. Volgens mij kun je dan geen vergoeding krijgen ongeacht de beweeringen achteraf. Waarom zullen zij een vergoeding geven als achteraf blijkt dat je je x-box voor 299 euro heb gekocht.
Omdat het een beloning is voor de trouwe games die hem al voor de 26e kochten, zois het altijd gebracht, niet van : Je bent afgezet voor 180 euro, hier heb je 180 euro. Dus het gaat om de datum, en dat is mij ook meerdere malen verteld..
Nou, KLAAR. Iedereen kan toch lezen? Moet hier dan zo lang over geouwehoerd worden? Als ze het niet waarmaken hebben ze een groot probleem.
maar console.be zegt dus dat het gaat om de prijs Dus het is zo fucking onduidelijk, en als MS dan ook nog niet terugmailt als ik ze iets vraag schiet het HELEMAAL niet op
Iedereen kan wat roepen op het net. Jullie ook met xbw. Op xbox.nl staan de regels. Denk je nou echt dat MS zo dom is om een foutje in de regels te maken?! Welnee man. Ze weten dondersgoed dat als ze dat wel doen er problemen komen.
MS medewerkers die elkaar tegenspreken. Dus zo dondersgoed weten ze het blijkbaar ook weer niet En waarom gebruiken ze dat prachtige medium xbox.nl niet om ff duidelijk te zeggen: ja, je krijgt de pack ook als de aanschafprijs 299 is? Zoals WouteR zegt: het is zo onduidelijk. De discussie hierover zal dus nog wel doorgaan totdat iemand hier dansend en zingend voorbij komt met de rewardpack in de handen en een xbox voor 299 eurootjes. Of een nieuwe lading MS haters met vlammerwerpers