1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Geen HALO internet support!!!!!

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 25 mei 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8

    Halo, de game met zeer veel verwachtingen en ook zeker op het multiplayer front, zal waarschijnlijk geen Internet Support hebben op de Xbox. Dit zegt Matt Soel (Bungie) op de Bungie Forums. Het is zeer jammer natuurlijk. De 4-player multiplayer optie gaat gewoon wel door.

    Unfortunately it's not possible for us to code support for internet play without more info than we have now. So Xbox Halo won't magically work over the internet when MS gets their networking stuff up. I don't think a patch will happen either.

    A separate product is a possibility, but as things stand right now there is no definite plan for such a product. The team gets to decide what they work on next, but they won't make that decision until Halo is done.

    I should make clear that I'm talking specifically about the Xbox version of Halo here.

    -Matt


    Verdomme zeg :mad: echt jammer... gelukkig heb je nog wel de 4-player-splitscreen mode...
     
  2. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad kut ja. want zulke spellen wil je natuurlijk tege andere spelen.
    maarja nix aan te doen :mad:
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, kijken wat er met de pc versie gaat gebeuren, die krijgt waarschijnlijk wel internet support

    en niet vergeten dat halo wel splitscreen (tot 4 spelers) gespeeld kan worden he
     
  4. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat is toch veel belangrijker dan dat internet play, ik denk dat er veel meer mensen thuis me ze vieren gaan spelen met hun console dan over internet.

    Zou ik zelf ook doen, vooral omdat je hier zo'n brakke verbinding heb, maar dat is ten tijde van xbox over hopen we dan maar.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    klopt zeker, maar bij halo is teamplay belangrijk, in sommige aspecten nog wel belangrijker dan bij COunter-Strike. en natuurlijk is het leuk om met zijn vieren te spelen, maar dan heb je maar 1/4 van je scherm.. het was de bedoeling dat je online ging met 32 man die allemaal op een 'normaal' beeld spelen
     
  6. Guest

    Guest Guest

    dit zuigt echt [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja echt flink :mad:
     
  8. Guest

    Guest Guest

    wil je altijd het laatste woord hebben ofzo? :D
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    haha ja weetkveel, als ik eenmaal op die pagina ben wil ik wel wat zeggen natuurlijk :D anders heb ik voor nix mijn kostbare snelheid van casema verneukt
     
  10. RedFox

    RedFox Guest

    nou wil ik het laatste woord :D
     
  11. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb altijd een keertje meer het laatste woord dan jullie allemaal :+ :+ :+ :+
     
  12. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel cool, weer een redenen om de 8)-box in een hoekje (vlinke hoek dan wel )te zetten.......

    Xbox;

    Graphics: Allright.
    FUN: Sucks.

    En dat geld zeker bij Halo.........(en vele andere games van de 8)-box).
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2001
  13. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    In een hoekje? Gewoon niet kopen die handel, dat scheelt je een tweemaandloon en een kapotte rug van het sjouwen.

    Zeg Micro$oft, ik heb je onder buddies gezet, moet je ook doen joh, dat is tof!
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je hebt die games nog nie eens gespeeld :)

    en jullie zijn meer uit op het verneuken van xbox zijn imago dan het ophemelen van een andere console ]:- ]:-
     
  15. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk he fanboys...
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    als iemand registreerd als Bill Gates of Micro$oft en dan Xbox gaat afkraken is het toch duidelijik dat die er alleen is om af te zeiken en niet om 'normale' discussies te houden? ik weet dat jij op forum.dutchgaming.net actief bent als Nintendofan en dat zal dan wel een naam zijn die je altijd gebruikt maar toch..
     
  17. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, Nintendofan, Nfan, 3 jaar geleden was dat N64fan...tja das mijn nick en als ik een andere pak dan kent niemand mij meer en ik zou ook niet weten welke pic. En ik ben dan ook Nfan in hart en nieren maar ik ben niet opdringerig en heb hersens :)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik ben niet opgegroeit met een nintendo/console. ik ben meer opgegroeit met een pc (misschien dat ik daarom ook koos voor de xbox :p) maar k heb ook nooit echt een nintendo willen hebben, er waren altijd maar een paar leuke spellen (die ik leuk vond dan he : goldeneye iig..) ik heb dan dus ook niet echt het nintendo gevoel :)

    en dat heb ik niet nodig ook
     
  19. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    spijtig voor je...ik ben opgegroeid met een Game gear van Sega wat mij tot GB hater heeft gemaakt wegens het feit dat ik geen games meer kon kopen voor mijn begeerde GG (he, ik was nog maar 6 jaar he :p) nou, ik koop een N64, ik heel erg blij...12 topspellen later kan ik niet meer zonder...vet he :cool:
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ah nog niet echt de die-hard nintendo-er :D

    ik had een DC (laatst maar ns verkocht, wordt steeds minder waard) gekocht net toen de illegale kopietjes doorbraken (voor de dreamcast dus) ja en dan koop je geen spellen van 130,-.. maar voor een 10tje ofzo.. dan is de lol er eigenlijk ook meteen af ]:-

    ik zat opeens met 65 spellen ofzo..
     

Deel Deze Pagina