Geen HALO op WCG :@

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrokenHunter, 15 feb 2006.

1. BrokenHunter

BrokenHunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet eens Halo op de WCG doordat de 360 eris dit is echt Klote nieuws shiiit dan maar DOA Proberen :9

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Bron:eek:?
    Of is het bekend?

3. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    is bekend ga maar naar www.worldcybergames.com :eek: Kloteeeee

4. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gebrek aan beter is er inderdaad gekozen voor de spellen DOA4 en PGR3. Dit is in mijn ogen een pure aanfluiting, aangezien beide games weinig nieuws bieden op het gebied van competitie. Enkel omdat de WCG toch heeft gekozen voor het gebruik van de nieuwe console, komt het erop neer dat wij het maar met deze 2 titels 'moeten doen'.
    Een (waar mogelijk) nog slechter jaar op het gebied van de console competitie is dan toch gekomen. Samen met de minimale aandacht die de WCG Nederland aan consoles schenkt, is dit een combinatie die voor een teleurstellend toernooi zal zorgen.
    Tegen de tijd dat de WCG 2006 werkelijk zal gaan plaatsvinden, is de competitie bij deze 2 launch titels tot een bedroevend laag peil gezakt.

En de WCG vraagt zich elk jaar maar af waarom niemand hun spelletje wil komen spelen.....(denk aan slechte gametypes, waardeloze games en de verschikkelijke speelomgeving).

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij toch best lachen om PGR3 op de wcg te doen hoor... Halo2 is gewoon oud en wordt amper meer serieus gespeeld. Vind het een goede keuze die ze hebben gemaakt, maar het is wel dat ze maar gekozen hebben ''met gebrek aan iets anders/beters''. Vraag me sowieso af of ze wel 360-games op de wcg in Nederland gaan spelen, want als iedereen zijn eigen controller mee zou moeten nemen, dan krijg je dat de helft daar aan komt met een draadloze controller en je nauwelijks kan connecten met de 360. Dus dan krijg je waarschijnlijk zo'n demo-pod waar je op moet spelen die voor de gemiddelde mens (lengte tussen de 1,80 en 1,90) veel te klein is... maar we zullen het wel zien als de tijd daar is.

6. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wordt het dan wel serieus gespeeld, maar een game die naar mijn idee een beetje dood is. Willen ze niet (want is pas over 8 maanden he)het risico nemen dat niemand het meer speelt. Opzich wel logisch, maar ik vind die regeltjes wel een beetje ''te officieel''. Dat een game een jaar uit moet zijn wil het mee mogen doen aan zo'n toernooi. Maar ja als PGR3 of DOA4 er komt dan is er toch een veel kleiner aantal deelnemers dan in 2005, omdat lang niet iedereen deze games heeft en leuk vindt.

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben het zo goed als eens met Bullettime 88, Maar ze hadden van mij dan wel een andere game mogen kiezen zoals pdz ofzo!

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat halo2 oud zou zijn is een *** argument, die randdeb***** spelen ook nog warcraft 3 en starcraft. Beetje jammer ik denk dat er heel wat minder inschrijvingen komen dan vorig jaar. boehoe :mad: En de meeste mensen met een 360 spelen nu ook nog gewoon halo2 bij gebrek aan beter. Dan maar warcraft 3 tft spelen.

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PDZ is imo geen enkele competitie aanwezig en de levels zijn totaal niet gebalanceerd voor 1vs1 of teamplay. Maar dat is mijn mening. Daar komt nog eens bij dat PDZ veel te makkelijk is en iedereen headshots kan maken en het beste wapen altijd al op kan rapen op zijn spawn. Ze hadden beter geen console games kunnen doen en gewoon wachten tot dat halo3 uit zou komen en daar een apart toernooitje voor te organiseren. Door de world cyber games of door Microsoft zelf. Maar goed ze doen dus PGR3 en DOA4 als console games en daar moeten we het maar mee eens zijn.

en DDE volgens mij wordt warcraft 3 nog echt wel veel gespeeld hoor :eek: vooral op ''echte'' toernooien is dat spel vaak aanwezig.

11. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies! zie hier het levende voorbeeld

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het wordt ook echt veeeel gespeeld, alleen toch wel jammer, kvind dat halo2 best veel gespeeld wordt en dat we een groot aantal topspelers hebben. Tja dan maar halo3 :), khoop dat het wat wordt. Dat is toch wel 1 van de hoofdredenen dat mensen een 360 kopen.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Komen ze niet een beetje vroeg aan met deze beslissing? Komende maanden komen er gigantisch veel games uit voor de 360 waar volgens mij een betere competitie waarde in zit.

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zo erg. Een groot aantal gamers speelt toch geen halo 2 meer of bijna nooit. Het heeft dus weinig nut om deze game opnieuw op de WCG te zetten.

Volgens mij moet de game al voor een bepaalde tijd uit zijn.

15. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Waar maak je je druk om man...
    We houden er allemaal nog een sociaal leven op na, neem ik aan, dus Take it easy,,,

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Accepteer het, Halo 2 is uitgestorven...

17. Silent Fear

Silent Fear Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het wel jammer dat halo 2 niet op de WCG komt
    ik had er wel zin in:9 moeten we maar wachten op halo 3

18. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol...
    maar waar staat wgc voor?
    (afz. een noobie)

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    world cyber games :p(oftewel het enigste console toernooi wat in Nederland te vinden is) bekijk www.worldcybergames.com voor meer informatie en uitslagen van eerdere toernooien ;)

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    PGR3 levert anders genoeg competitie af, er zijn meer dan geneog exemplaren van verkocht, en de echte goede spelers weten hun weg wel naar de wcg te vinden. Bovendien hebben we in Nederland veel goede racers die kans maken, ook in de finale in italie om verder te komen dan de poule, dus het lijkt me nog niet zo verkeerd. Vind het wel mooi eigk dat HALO 2 niet meer gespeeld wordt, die is ook al geweest. Nieuwe ronde nieuwe prijzen nieuwe kansen.

Deel Deze Pagina