Beste mede-gamers, ik heb onlangs een xbox elite aangeschaft en een hd-ready LCD (samsung) aangeschaft, nou heb ik altijd met de HDMI kabel die microsoft erbij heeft geleverd kunnen spelen totdat hij opgestuurt werd omdat er krassen op mijn disc verschenen. eenmaal terug gekomen van het service center kan mijn LCD geen hdmi ondersteuning meer geven. als de kabel erin zit zegt ie: HDMI wordt niet ondersteunt. en als ik dan de kabel uit mijn lcd trek zegt ie signaalkabel aansluiten. nou heb ik thuis ook nog een arcade staan en daar speelde ik met een pc kabel met een resolutie van iets van 1300nogwat bij 700nogwat op die zelfde LCD maar nu ik die elite weer wil gebruiken krijg ik alleen nog maar dat bericht van: HDMI wordt niet ondersteunt. wat kan hier mee aan de hand zijn??? thnx
Het probleem wordt veroorzaakt doordat de Samsung het HDMI-signaal van de Xbox360 niet herkend (waarschijnlijk staat die op 1080p). Sluit de Xbox360 eerst aan op de andere tv met HDMI en stel de resolutie in de 720p.