Geen kicke update op *********. Lees hier wat er staat in de laatste update en wees boos, dit is zo niet cool van hun. Dus het is toch waar dat ze straks mp3's en divx? Helemaal niet kick. Ik had het leuk gevonden als er een regio unlocker kwam maar dit is niet kick. *EDIT DOOR KOBOLD* Je hebt helemaal gelijk err0r, wij bij Xboxworld willen dan ook niet meedoen aan de hype en gaan dit nieuws cencureren (je brgrijpt denk ik wel waarom, omadt het slecht is voor de Xbox) Ben er al tijdje achter, maar heb niks gezecht. MP3 en DIVX en region unlock zou leuk zijn! Maar illegale dingen die developers hun geld niet gunnen niet...
nou als dat van die divx en mp3 waar is vind ik het niet erg. het is toch mooi dat het je het dan ook als mp3 speler kan gebruiken. of dat ik al mijn divxjes ook bij mij boven kan afspelen. ik zal er niet minder dvd's door kopen. en vette spellen koop ik toch wel, alleen spellen die ik nooit zou kopen zou ik nu ff kunnen spelen. misschien worden er alleen maar meer xboxen verkocht door extra functies