Vinden jullie dat ook? ik heb op dit moment helemaal geen game op het oog... en ik ben bang als dat lang gaat duren. op welke game wachten jullie nou eigelijk? kijk met xboxlive ben je lang zoet wat ik niet heb ik wil weer als er van die goeie avontuuren games komen niet steeds van die lame voetbal games, en vecht games, die komen me strot uit verheugen jullie ook niet op een game met een goeie sfeer en een goed verhaal netzo als Mafia op de pc dat is nou goeie game een goed verhaal veel beter dan de gta series en die sfeer die erin zit dat is gewoon onwijs gaaf... ik vind het jammer dat er zo weinig goeie games zijn... Kijk halo2 daar kan ik me nog niet zo op verheugen er is nog zo weinig over bekend... waneer ik echt screenshots ga zien dan kan ik zeggen wat ik er van vind! natuurlijk ga ik hem wel kopen alleen het duurt nog zo lang kijk als de laatste maand is aangebroken dan krijg ik pas kriebels in me buik dat ik de game zo snel mogelijk wil hebben...... Of heb ik het nou verkeerd?
Doax? wat een verhaal zit erin PDO? beetje schieten de hele tijd(heb em) Mgs? heb ik op de ps2, wel goeie game trouwens... Shenmue die lijkt me wel wat ja
zometeen komen Return to Castle Wolfenstein en MotoGP 2, die houden je wel even zoet. Of koop Morrowind, die houdt je ook wel zoet tot Halo 2
Nu noem je net twee soorten games die er haast niet op de xbox zijn. Buiten fifa 2003 is er niks recents voor voetbal, en veel vecht games heeft de xbox ook weer niet. Enige waar echt een overvloed aan is dat is racegames. Voor een goede avonturen game: koop Indiana Jones.
pdo is meer dan beetje schieten.. er komt veel meer bij kijken.. je mag je hersenen gebruiken.. en er zit een groot episch verhaal in.. als je alles hebt unlocked heb je genoeg verhaal te lezen..
Star Wars: The Clone Wars schijnt een aardige/goede game te worden (ook voor live..)4 totaal verschillende multiplay modi en beter tov Cube en PS2 versie..die ga ik kopen!
ik zit er ook over te denken nu kotor is uitgestelt om sw: tcw te halen.. en dan een live kitje derbij
Ja ik hoop niet dat KotOR wordt uitgesteld, het lijkt me zo'n mooie game. Nu koop ik denk ik Moto GP 2, Amped nog als classic en misschien nog een game, maar daar moet ik nog over nadenken en m'n portemonnee ook.
Re: Re: Geen leuke games! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Idd als je een avonturen game wilt koop dan Indiana Jones (heeft ook heel goed gescoort in de reviews!!). En idd een goed voetbal spel is er ook niet voor de xbox. Maar er zijn wel wat vechtspellen (maar niet veel).
Als je net als nicotjeh gaat redeneren dan is geen een spel leuk. Halo, ja beetje schieten DOA3 ja beetje meppen Vind dat er wel een paar vette titels aankomen. Enter the matrix, Voodoo vince, SW: KotoR, Soul Caliber 2, Moto GP 2, HALO 2. En nu benk er zelfs nog een paar vergeten.
Halo is niet een beetje schieten! er zit ook een verhaal in. en DOA3 daar heb je gelijk in! van de storymode kan je niet veel zeggen toch?