Ik had deze vraag al in een andere thread gesteld maar geen antwoord gekregen dus nog maar een keer : Ik zou heel heel graag het pakket nummer willen hebben zodat ik NPD kan bellen. Is hier een MOd op deze site die mij daar aan kan helpen? Ik ben morgen nl vrij, maar als dat pakketje niet komt heeft dat ook geen zin natuurlijk. ik heb Ordernummer: PRE-283 kan iemand mij helpen dus heeft iemand voor mij mijn pakketnummer? Of een andere manier om te controleren of ik hem morgen krijg of niet? thanx alvast P.s dit is dus geen verwijt aan xbw maar ben gewoon zenuwachtig!
ik snap der nix van ze zeiden de ene helft gistere ander helft vandag nou waar om heb ik dan nog niks heb pre-194 ik en wil gewoon me pakketje anders me geld terug ik vind dit nergens opslaan kom op he ik heb het bij jullie besteld zodat ik hem eerder had nou bij bartsmit ligt hij al en ik heb hem nog gewoon steeds niet WAAROM NIET gvd ik krijg er een beetje genoeg had 3 dagen vrij genomen voor poep tering waar blijft hij
Ik vind dat jullie een klein deel van jullie geld terug moeten krijgen! De afspraak was 12 maart! Bij sommige winkels liggen ze al sinds 12 maart lang en breed in de winkel.
De afspraak was volgens mij 13 maart en die 12 maart was gewoon als een verassinkje, niet dat veel mensen daar iets aan hebben
ze doen het niet op Pre order nummers hoor. er zijn er al meer dan 50 bezorgd. ik heb nr 41 en ook nog niks. Ze plukken er gewoon een paar uit het magazijn en die leveren ze af.