hey hallo gamers, heb net een reactie terug gehad van Free Record Shop, nadat ik hun een email gezonden had met de vraag wat voor controller je gratis kreeg bij aankoop van een X-box... nou het is dus helaas geen originele X-Box controller maar een Third party controller...wel jammer want een originele kost toch 40 Euro ! dus had de X-Box in dat geval 439 Euro gekost bij F.R.S.... maar helaas pindakaas...jammer anders was ik hem gaan kopen....maar gaat mij puur om het idee dat ik niet "genaaid" wil worden door teveel te betalen...maar beter naar Duitsland dus...]:-
Tis een echt GT Line controller... hijs wa minder ergonomisch, maarjah een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he. Hij doet het en je kunt er gewoon goed mee gamen. Uiteraard speel ik zelf gewoon met de originele maar als er vrienden komen gamen dan is die GT Line goed genoeg hoor... en anders nemen ze hun eigen controller toch gewoon mee
Ik vind hem niet fijn spelen, maar ik speel wel eens samen met meerdere mensen, en daarvan vindt mijn broer het wel een fijne controller. Verder heeft hij geen analoge abxy knoppen en ook de triggers voelen niet happy. Ik zou hem in ieder geval niet voor zijn nieuw prijs (€ 24,95) kopen.
nou, ik heb mijn xbox ook bij free record shop gehaald en daar kreeg ik gewoon een extra controller gratis en het was gewoon de originele. dus ik heb nou een xbox en 2 controllers en een paar spellen natuurlijk. Maar die 2e controller kreeg ik er gewoon bij: DE ORIGINELE.
krijg je dan een gratis controller bij je x-box??? bij mij in iedergeval niet en in hun online shop ook niet!
ik had ook geinformeerd by de FRS maar als ik hem daar zou bestellen dan kreeg ik ook dat 3th ding (of was het 3rd?)
Bij ons staat er in de FSR: gratizzz bij de Xbox een extra controller ter waarde van 24.95! En ze hebben dat GT ding erboven gezet. Ik vin em trouwens wel lelijk en cheap uitzien maar ja gratis=gratis