Geen PoP en BG&E voor Europa?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 3 jan 2004.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Telenet

Als dit gerucht waar blijkt te zijn, dan is dit een zeer slechte stap van Ubi Soft (en veel geld verlies). Ik persoonlijk keek niet echt uit naar 1 van deze titels, maar er zijn veel Xbox (en GC) gamers die er wel naar uitkijken.

Update:
    Zoals je jullie al waarschijnlijk hebben gelezen in het berichtop de homepage, komen PoP en BG&E gewoon uit op de Xbox (en de GC). Dus vergeet alweer een gerucht en wacht rustig af tot de games hier worden gereleased.

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik kijk echt ecg uit naar BG&E en hoop niet dat het waar is want van geruchten schijnt BG&E een soort zelda gameplay te hebben en dat is me lievelings spel!!

3. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Prince of Persia verkoopt slecht?
    beide spellen zijn overal goed gerieviewed en ze verkopen toch echt wel goed denk ik. Ik heb pop al (ps2) dus mij maakt het niet zoveel uit maar het blijft een slechte stap (als het waar is)

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat het onzin is, PoP en BGeE zjn hier zo populair dat ik mij niet kan voorstellen dat Ubi ze niet uitbrengt. :{

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja dat wou ik maar net zeggen het zou erg dom zijn als ze het niet deden

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoop het toch echt niet hè. Dat zou ik echt schandalig vinden als wij zo werden achtergesteld.

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit is zeker geen leuk nieuws. Prince of Persia had ik al voor de PS2 gehaald omdat ik geen zin had om er zo lang op te moeten te gaan zitten wachten voordat die eindelijk eens voor Xbox zou verschijnen. Voor Beyond Good & Evil wilde ik dus wel wachten en nu komt de game misschien niet meer. :mad:
    En dat terwijl het toch games zijn van Europese makelij. Het is een Franse studio en die gasten zijn toch zo chauvinistisch als de pest, dus je zou toch wel mogen verwachten dat ze de games in Frankrijk (en de rest van Europa natuurlijk) zouden willen uitbrengen. Laten we maar hopen dat het een gerucht blijft.

8. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me wel voorstellen want bij www.tothegame.com staat ook bij release date TBA=To Be Announced

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmmm.. Ik zou dit ''gerucht'' maar met een tikkeltje zout nemen :)

10. frusciflea

frusciflea Red Hot Chili Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    als het niet meer komt... tja... echt flink balen! maar het lijkt me bullshit, hoop ik dan!

op de pc was ik zwaar onder de indruk van de bg&e demo en wacht dus al geruime tijd om het op me cube of xbox te spelen... hopen dat dat nog doorgaat dan!

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.138
    Op play.com staat BG&E gewoon voor 28 januari geloof ik...

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Op het Rllmuk forum (oude edge forum, aanrader voor iedereen) is het voor velen al behoorlijk definitief. Geldt ook voor mij, ik zou dus nooit kunnen genieten van de toppers die Ubisoft heeft gemaakt. Tja, dan gaat mijn geld maar naar het Double pack, maar spijtig blijft het wel...

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sites die daar niks over kunnen zeggen zijn online gameshops. Alleen Ubisoft geeft uitsluitsel. Als je het aan mij zou vragen zeg ik keihard: ONZIN!

De spellen zijn af en klaar voor de Xbox en in Amerika zijn ze al weken uit. Waarom zouden ze ze niet uitbrengen? No reason.

Domme roddel, maar goed we zullen zien. Alles kan, zeker nu Halo 2 Playstation 2 exclusief is geworden.

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ruik stierenpoep :eek:

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    whaaat!!??:confused: :eek:

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dit meen je tog niet serieus?!..:'-(

:+

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Grapje...

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Right.. waarom zouden ze dit doen?? Eerst zouden ze alles tegelijk doen en nu alleen Ps2 en PC als eerst. En als je er nog meer geld aan kunt verdienen, waarom dan niet?

19. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist ja, zo worden roddels de wereld in geholpen!

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk lijkt mij die echte bullshit ze zijn al uit in de VS dus waarom niet in Europa als Ubisoft dacht ik de thuis basis in europa heeft staan (dacht ik tenminste) Ik kijk in iedergeval erg uit naar beide games.....

Deel Deze Pagina