Dit bericht krijg ik soms als ik op een forum klik, dan moet ik IE opnieuw opstarten en dan doet hij het wel weer. Maar na een half uurtje begint hij weer Er staat dan helemaal NIKS op het forum Wat kan dit zijn?
onaangenaam?? ahum ik zal maar is normaal posten: uhm mayb heb je last van spyware die met je browser zitten te kutten?
Vaag probleem, kunnen meerdere dingen zijn. Kan aan jou computer liggen, het kan aan de url liggen (www.xboxworld.nl of www.xbw.nl (die trouwens aardig wat problemen geven bij mij)) of aan de mysql database (als ze dat gebruiken).
probeer eens een tijdje te browsen op www.xboxworld.nl/forum Misschien helpt dat aangezien het logo je voert naar forum.xbw.nl. Ik heb een link in mijn favorieten naar de pagina waar je de laatste reacties ziet en daar heb ik ook wel eens problemen omdat hij me stuurt naar forum.xbw.nl.
als je niet ingelogged bent,kan je dan posts zien?? op sommige forums is het zo dat als je niet ingelogged bent dat je niets kan zien ,en dan moet je mss proberen om in je users panel je log in tijd in te stellen.