Geen reclame ?¿?¿!¡!¡!¡

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Afroman, 18 nov 2004.

1. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    de admin sluit altijd je thread, als er reclame inkomt van een lid dat ook leden op zijn/haar website wil laten komen. Maar lees eens de Handtekening bij Darkwing, daar staat ook reclame of bij andere mensen, allemaal reclame voor een site en als het in de Thread zelf staat sluiten ze het.

2. nielsi

nielsi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar wat je zegt.

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag je ook doen .... :{

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    reclame mag wel in je sig, das geen probleem

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Topic verplaatst.

Reklame maken in threads staan wij niet toe. In signatures hebben we daar minder moeite mee, behalve als je alleen maar loopt te posten om je signature te laten zien (maar dan is het dus het postgedrag wat niet klopt).

Als je oplet zul je dan ook misschien meerdere (wie niet zou ik haast zeggen) members zien die hun eigen site in de sig hebben staan. Geen probleem.

Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  6. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat dat het zelfde blijft of je het nu in je thread zet of je zet het als handtekening.

7. Afroman

Leuk Bevonden:
    0

Dus als ik een site maak en ik zet in mijn handtekenig, voorbeeld: "www.blotetieten.nl" of ik zet het in een thread, wat is daar het verschil in je blijft nog altijd reclame maken of het nu in de thread of als handtekenig staat.

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Thread is bedoeld om een discussie op te leveren of informatie aan te dragen waar naar gevraagd wordt.
    Het doel van het xbw.nl forum is iedereen te laten praten over hun favo console, niet om eigen sites te promoten.
    Daarintegen handtekeningen zijn bedoeld om je post een eigen touch te geven en als je daarbij wil gaan "reclame maken" voor je site is dat geen punt tot discussie.

9. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    Laat het dan ook in een thread staan, dan kan je er ook nog over discuseren of het een goed of een slechte site is.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als we hiervoor threads zouden aanmaken wordt het binnen no time een spampaleis. Er is verschil tussen een thread en een signature. In een thread leg je meer druk op diegene die de thread bezoekt om je link te volgen en in signatures minder. In signatures staan voornamelijk links naar ruildraadjes op het forum, gamecollecties en links naar weblogs en minder vaak links naar sites die bezoekers nodig hebben, omdat de site onlangs is gestart. En ergens moet een grens getrokken worden.

@HanTheMan: had het niet mooier kunnen verwoorden;)

11. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het maakt jullie niet uit of ieamand in zij handtekenig reclame maakt maar wel in een thread.

12. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Dat willen we juist niet, kwestie van goed of slecht is vaak een kwestie van smaak en eissen en heeft totaal niets met xbox te maken.

Precies

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zo zou je het kunnen samenvatten ja. Onze grens ligt dus tuseen signatures en threads.

14. Afroman

Leuk Bevonden:
    0

Het maakt mij niet veel uit maar ik wil gewoon ff opheldering over heel dat gedoe met de Reclames die de mensen maken maar nu begrijp ik het
    DUS MENSEN ALS JE RECLAME WILT MAKEN VOOR JE SITE OF VAN EEN VRIEND ZET HET DAN ALS HANDTEKENING EN HET IS GOED :D

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    tja, en dat word een site nog uit je sig verwijderd omdat er volgens sommige mods kwetsend gepraat word over xbw.. vrijheid van meningsuiting noemen ze dat..

16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Weet ik niet zo veel van, maar we willen geen kwetsende content op onze site hebben: www.xbwiseenklotesite.nl gaan we niet toelaten in een signature van onze gebruikers.
    Net zoals je op school niet onder je proefwerk zet: "Ik vind onze leraar een hondelul"

Vrijheid van meningsuiting heeft niets te maken met de huisregels van deze site, het is een medium van xbw.nl en hun bepalen wat er mee gedaan wordt.

17. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, die mensen komen meestal toch naar Xbw om de zaak te verzieken.

Als men hier alles zou toelaten in allemaal aparte threads, dan zou het forum binnen de kortste keren veranderen in één of ander uitzendbureau.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb het ook in me sig:+ reclame!

19. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat dit binnekort de reclame thread gaat worden zoals da master nu ffkes doet. MAar goed heb zelf niet erg goede sites te melden behalve xboxworld dus doek dan ook niet..

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    het was gewoon een link naar een xbox forum, waarop iemand gepost had dattie hordo een eikel vond..

Deel Deze Pagina