Ik heb SplinterCell 3 gespeeld maar ik voelde die spanning niet . Het is meer in het duister zoeken naar computers en af en toe een terrorist uitschakelen . Nu heb ik hem geruild voor Ghost Recon 2 €29,95 en met Brother in Arms €59,95. Ghost Recon 2 is volgens mij veel en veel meer uitdagender dan SplinterCell 3 . Ik houd niet van dat zoekwerk en dan dat verhaal in SplinterCell 3 zal mij een worst wezen . Het gaat toch om die spanning in games en er hoeft bij mij echt geen verhaal aan zitten met van die lange engelse taal . Gewoon simpel verhaal houden en een goede gameplay en natuurlijk slimme computer tegenstanders die ook denking zoeken en dat heeft Ghost recon 2 zeker wel . Nu heb ik Brother in Arms noch niet gespeeld maar daar wacht ik mee als ik de singleplayer uitgespeeld van Ghost Recon 2. Geen SplinterCell gedoe meer voor mij. En de volgende game wat ik zeker moet hebben is ForzaMotorSport.
Tja, ik snap 't nut van deze thread eigenlijk ook niet. Misschien is het de bedoeling dat wij onze mening hierover ook laten horen ofzo? Iig is er een appart subforum voor SC3.
Vind het besteen zinnige thread hoor, maar dan met standpunt dat Splinter Cell 3 saai is geworden. In het begin is het spectaculair ja, maar na een tijdje de hele tijd zo onwijs simpel iemand van achter pakken begint toch wel een beetje saai te worden
ik moet toegeven ik vind het ook wat minder uitdagend dan de vorige delen, maar als je het te makkelijk vind, dan ga je toch op hogere niveaus spelen en hogere percentages proberen te halen
minder uitdagend dan de vorige delen me ass het tweede deel was echt zo verschrikkelijk slecht, slecht verhaal, suffe moves, amper vrijheid, stomme AI. splintercell 3 is niet de allerbeste dat vind ik deel 1. maar nog is het een geweldig spel. als dat stealthy gedoe nix voor jou is koop dat fuckin spel dan niet. het is een stealth actie spel dus wat verw8 je? dat je als in Halo style alles en iedereen verot schiet. je moet tactisch tewerk gaan. ik ben het wel eens dat er iets meer vijanden mogen zijn maar dat is dan het enig. zo ik ben klaar en nu jullie
Misschien is deze tread toch nog niet zo nutteloos. Ik ben namelijk benieuwd waar je Ghost Recon 2 voor 29,95 gehaalt heb? Aha blijkbaar is hij bij de FRS 29,95. Dat wist ik dus niet. Dan is deze tread toch niet helemaal nutteloos geweest.
ik ook eigelijk... (ghostrecon 2, dertig euro ) Maar even over Splinter Cell Chaos Theory: De game is van goede kwaliteit, maar je moet van die stealth games houden. Dus naar welke aanleiding heb je deze thread geschreven? Waarom. Als laatst wil ik zeggen dat abruzzese wel een goede heeft smaak kwa games. Dus, latersz
Ik kan het wel begrijpen als iemand Splinter Cell geen flikker aan vindt. Ik vind de Splinter Cell reeks ook niet zo heel super, maar het is wel een must have.
Ik heb precies dezelfde mening als jou maar ik denk niet dat je hiervoor een thread moet gaan starten.
ja verander de naam van de beginpost in: vertel hier al je onzin en plaats 1 nutteloze post per keer.