[XOne] Geen Subscription code na krassen

Discussie in 'Games' gestart door SuperZaadje, 16 mrt 2003.

1. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Genaaid.....!

ok hier is mijn verhaal

ik pak het xbox live pakketje.... haal de seal eraf, open doosje....
    ik instaleer xbox live..... kabeltjes erin enzo..... cables conected
    alles doet het
    Create new account ->>>>>>
    nou ik vul mn gamertag in en dan kom je bij je Code die je moet intikken....
    Dus ik zoek die code.......
    en zoek die code......
    en zoek nog verder......

dr zit geen code in mn pakket? o_O

dus ik naar xbox.com/connect

aha dus je moet krassen..... werd ook in dat filmpje verteld

dus ik pak dat dvd hoesje en kijk waar je moet krassen.....
    aha daar.....
    maar...... er valt niks te krassen.... het is niks anders dan een wit vakje

dus ik denk "ojee" en kom erachter dat het als je het in een winkel hebt gekocht de code op een sticker staat aan de achterkant van het hoesje....
    dus ik kijk....... sticker? waar dan? geen sticker o_O

alles doorzocht.... maar nee hoor helemaal niks

er zit gewoon GEEN code in mijn pakketje! echt waar, ik heb overal gezocht en uit wanhoop maar alle streepjescodes ingetikt maar niks.... |:-

ik vind dit echt een ernstige drukfout hoor
    zou een bedrijf als microsoft nieteens mogen gebeuren.... maar ok het blijven mensen dus ik vergeef het ze wel maar toch voel ik me erg genaaid

ik hoop dat de winkel hem terug neemt maandag en niet zal denken dat ik die code op 1ofandere manier eraf gepeuzeld heb en doorverkoop aan anderen ofzo

ok dat was mn verhaal... moest het even kwijt

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bij welke winkel heb je hem gekocht als ik vragen mag?

3. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    gameshop in de weimerstraat :confused:

ligt nieta an die winkel hoor, pakketje was gesealed

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, nee als het pakketje geseald is, kan er in de winkel ook niet mee gerotzooid zijn.

Tip: ga maandag gewoon met het kitje terug (stop alles weer netjes in de verpakking, zoals het zat), en vertel je verhaal op een normale manier. Ga niet lopen bekken ofzo, want dat helpt vaak voor geen ene meter. Normaal gesproken zouden ze er niet moeilijk over moeten doen om het pakketje te ruilen (als ze ze nog hebben :eek:).

Wel erg vreemd zoiets hoor.

5. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Er was nog iemand die dit had, kweet nie wie. Kweet nie meer in welke thread, maar hij had alleen het geluk dat hij 2 live setjes had.

6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook gehad. en ben terug gegaan naar de winkel en zij hebben mijn pakketje opgestuurd naar MS, en ik heb een nieuwe gekregen.

ik schrok ook even, ik zat ook te krassen en te krassen en zat op een gegeven moment gewoon bijna door het karton heen dus ja toen ben ik terug gefietst naar de winkel en daar werd ik goed geholpen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat is een goede tip

8. IK NL

IK NL Guest

Er was ook iemand die te enthouisast met de schaar geweest die had die de subscription code kapot gekrast, maar zelfs die kreeg een nieuwe (code).

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2003
  9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    de emoties he:+

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heb je wel het héle vakje opengekrast? De code staat namelijk wat onder het midden.

11. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel vaag zeg!, geloof het of niet ik heb ook ooit een gaare fout met een sub key gehad(niet XBL related tho)

Was met PSO USA import voor de Dreamcast, in mijn code zat een o, en ik typen enalles, en steeds was het verkeerd! dus ik denk WTF, dus ben is gaan kijken waar er verwarring kan zijn, hoofdletters gecheckt, en toen kwam ik dus bij die o aan, dat moest dus een 0(lees: NUL) zijn!
    Toen de code wel werkte was ik echt mega blij, rillingen over mn lijf bij die geweldige PSO muziek, ohh de nostalgie! (kga PSO voor XBL niet halen tho)

12. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat die code precies dan kan ik er op letten als ik een Xbix Live kitje ga kopen

13. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: Ik hoop dat je met PSO Xbox versie ook je PSO serial code van de Dreamcast versie kan gebruiken ... zal wel handig zijn

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je krijgt een demo CD in een kartonnen hoesje dat je open kan vouwen. Dat hoesje zit in met de communicator in een soort van dichte plastic cover (kan je niet openen zonder hem onherstelbaar aan te tasten), en die cover zit in een kartonnen doos, die geseald is met folie.
    De code staat op een sticker aan de binnenkant van het kartonnen CD-hoesje. (Althans zo was het bij mij, ik heb m'n kitje ook gewoon in de winkel gekocht.)
    Je kunt dus niet echt checken of hij er wel op zit! :eek:

Note: Bij was er in de 'dichte' plastic cover wel een gleuf gemaakt, waar de demo-CD precies doorheen kon! :eek: Omdat mijn doos wel geseald was heb ik me er verder niet druk over gemaakt, alles was in orde.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  15. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijkt me wel heeel errug sterk...

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

yup ik had het ook.....geen code in mijn starters kit.
    achter het glimmende laagje was alles blanco..mooi kut dus.

omgeruild en weer een nieuwe gekregen..maar wat een gezeik weer allemaal:mad:

17. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    iemand heeft de titel van de thread veranderd :/
    er viel niets te krassen want het kras spul was er niet :mad:

ik vind het toch erg jammer hoor, ik had gister heel veel zin om motogp online te gaan doen, en nu moet ik nog langer wachten :mad:

hoe lang duurt het ongeveer tot je een nieuw pakje krijgt?

18. okkie

okkie proud to be A

Leuk Bevonden:
    0
    hee superzaadje,
    ik heb vroeger in die winkel gewerkt ,en er staat een seal machine achter in het magazijn,
    mag het misschien niet zeggen,maar als er klanten spullen terugbrachten,werd het gewoon weer opnieuw ingesealed en verkocht,niet alles is goed aan de gameshop.................

19. XgamerX

XgamerX Make games not war

Leuk Bevonden:
    0
    sucks

/Mod DarkwingDuck: Eh ja? Wat wil je hiermee vertellen?? Als je niets te melden hebt, doe het dan niet hier a.u.b.

20. IK NL

IK NL Guest

je krijgt als het goed is geen nieuw pakje als het goed is krijg je gewoon een code van MS.

Deel Deze Pagina