Ik las laatst dat bol.com deze actie had, en raad eens, het klopte!! Ik bestelde hem dus snel, krijg ik nu te horen dat ze hem niet meer hebben. Kent iemand een andere site waar je deze memorycard/of een andere goede zo goedkoop kunt krijgen? eerste post sinds v3 emotioneel
Ik heb hem wel bij Bol besteld. al een tijdje terug, bij mij hadden ze hem niet meer op vooraad, maar na een lange tijd wachten is hij wel aangekomen, als ze er bij jou echt niet meer zijn dan heb je waarschijnlijk jammer genoeg pech, want ik weet niet of er ook nog een andere winkel is met dezelfde prijs. Succes
ja, ik kreeg vanmiddag ook meeltje dat ze er niet meer zijn! bij digifan in haarlem hebben ze ze voor €7,50 p.s. maar ze hebben wel vaker dat ze ze af en toe niet hebben, en later weer wel. dus ik kijk regelmatig. op internet weet ik het eigenlijk niet.
Precies! ik wilde er toevallig vandaag eentje bestellen, was die weer de asociale prijs! Erg jammer...
Ik heb nu ff rondgekeken, maar ik kan hem alleen bij bol.com vinden en daar is ie er uitgehaald. Weet iemand nog andere (internet) zaakjes waar ik hem kan krijgen.
Misschien moet je op google (nederlandse google dan) zoeken naar Thrustmaster Memory Card. Ik had de mem. card een tijdje geleden ook snel besteld, gelijk 2(voor iem. anders doorverkopen met winst uiteraard). Jammer voor je dat ze er niet meer zijn.