Ben nu meer als een maand bij x.box live aangesloten maar heb nog steeds geen uitnodiging gekregen om te updaten. kan iemand mij zeggen hoe dit komt? Alvast bedankt.*)
nou één x in de zoveel tijd krijg je toch een melding dat je je xbox kan updaten waardoor je nieuwere games kan spelen? Ik ben nu bezig met skyrim maar op een gegeven moment loopt het spel niet meer zo lekker. Het beeld schokt zeg maar. Nu heb ik gehoord dat als de xbox weer geupdate is, je daar geen last meer van hebt.
Dan zul je toch echt langer moeten wachten op de update Heb je de game op je HD geinstalleerd? Dan loop ie namelijk (meestal) beter.
Skyrim is volgens mij geen aanrader om op je hd te installeren, want volgens mij worden bepaalde textures niet zo goed weergegeven, maar ik dacht dat er al een update daarvan beschikbaar is, van die textures, weet niet helemaal zeker. Maar ja, op je hd installeren gaat de snelheid van het spel omhoog en de load tijd.
Dat probleem is al lang verholpen. Je kan het spel prima installeren. Als het spel enorm stottert kan je 't beste even het spel afsluiten en weer opstarten. Uitnodigingen voor updates krijg je automatisch wanneer ze er zijn.
Oké dan wachten we gewoon af. en klopt inderdaad dat als ik hem opnieuw opstart hij het weer beter doet. Bedankt voor jullie antwoorden.
You're welcome. Blijf vooral nog even plakken. Als er nieuws over Skyrim is kan je ook altijd de frontpge checken op www.xbw.nl .
Eens in de zoveel tijd een update dat je 'nieuwere' games kunt spelen? Sounds fishy to me. Kan het verkeerd hebben natuurlijk.