Geen weergave van de Afbeeldingen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 15 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu op XBW.nl geen enkel plaatje maar een functie aan verbonden zit in beeld, slecht een kruisje, wie weet hoe ik dit kan oplossen, het is alleen bij XBW en ik heb Windows 98 SE.

2. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Geen Idee vraag een een Admin ( Dw of Jorrit bijvoorbeeld )

/Mod Post dan niets....

3. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat vandaag ook heel de dag gehad, dacht dat het aan xbw lag. Nu doet alles het iig weer

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Centurion, is het hetzelfde als dit? Ik heb geprobeerd spleasure zijn aanwijzingen op te volgen, maar ik krijg geen foutbericht, slechts dat de proxy geen contact krijgt met de url.

Kan jij het proberen en je bevindingen in die draad plaatsen? Bedankt voor de medewerking.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit is idd hetzelfde probleem als beschreven in de thread die Cole Trickle gaf. Gelieve daar verder te gaan.

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Mja, als je een ***** proxy hebt die alleen via poort 80 werkt heb je een probleem. Kunnen jullie echt niet zonder die proxy?

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Scholen, bedrijven en andere openbare instellingen werken meestal met een proxy waar je niet onderuit kunt. Ik had hetzelfde probleem op de Hogeschool vandaag...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina