Geen Wireless Controller in voorraad

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joostpolletje, 30 nov 2005.

1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag..

Ik heb net Eplaza opgebeld omdat er op de folders stond dat de hardware beperkt beschikbaar is.. Dus ik wilde er van verzekerd zijn dat ik alle spullen krijg die ik wil. Heb een extra wireless controller die ik erbij wil maar die is er niet in voorraad evenals de wired controller(die ik overigens niet wil) Weet iemand of er bij andere winkels ook zo beperkte voorraad is..?? Wil graag wel die extra controller twee december.

2. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat hier iets mis...

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    In Heerlen was er in bijna geen een winkel een Wireles controller. Wel controllers met draad. Ik zag het al aankomen, dat er geen wireless controllers te vinden waren.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wirelles Controller heb ik vandaag ook nog niet in Eindhoven kunnen ontdekken.
    Hoewel, de Wired Controller wel overal te verkijgen is idd.

Toch denk ik, dat die Wirelles controller gewoon Vrijdag ofzo mee komt :). Lijkt mij stug dat ze gewoon NIET komen!

5. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OH OH OH dit gaat de verkeerde kant op!|:-

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Komt gewoon omdat het Forum down is gegaan.

Is gewoon even kl*te waardoor er verschillende threads en dubbel posts zijn ontstaan :confused:.

Komt goed hoop ik :p.

7. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat alle 360 artikelen morgen wel binnen zullen komen evenals de MS games.
    Effu geduld hebben... ;)

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Lading downtime errors. Nu is het weer opschonen ;)

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Hoop wel dat die draadloze controller op voorraad is. Heb net bij de mediamarkt in Groningen een play and charge kit en een tweede accu gekocht, dus ik zou niet blij zijn als die draadloze controllers niet op vrijdag beschikbaar zouden zijn.

10. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, beetje hetzelfde in Amerika. Daar lagen al aantal dagen van te voren de wired controllers, maar de wireless kwamen pas 1-2 dagen voor de release, sommige winkels pas de dag van de release, en zijn ze nu nog makkelijk overal te krijgen...

11. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mensen wacht nou ff rustig af en dan zie je het allemaal vanzelf
    Het komt allemaal wel goed. Maak jullie niet druk, morgenmiddag (1 December) worden alle winkels beleverd en krijgen ze ALLES binnen wat nog niet binnen is.

12. bunkerfreak

bunkerfreak Devilraiser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vindt ik nou ook. Doe gewoon relax en wacht tot een vrijdag. als er dan inderdaad geen draadloze controllers zijn dan moet je je pas druk gaan maken, want dat zal ik dan ook doen. Ik wordt dan heleeeemmaaaaal GEK!!

13. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Even een vraagje?? :)
    Waarom wil iedereen zo graag een wireless controller??

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Omdat dat dat voor mij een van de Toffe vernieuwingen is aan de Xbox 360.
    Gewoon draadloos Gamen.

Voorbeeldjes,
    Ik lig op mijn slaapbank lekker in de nacht te gamen, maar wil mijn Deken over mij heen.
    Dan krijg je altijd gekut, omdat je heel die draad onder de dekens moet krijgen en hij vaak blijft hangen.

Verder,
    Zit ik vaak op de bank te gamen, maar staat mijn slaapkamer deur nog open.
    Moest ik voorheen EERST mijn headset af doen, netjes de controller + Headset op de bank leggen en dan pas opstaan om de deur dicht te doen.
    Nu kan ik gewoon rond lopen met die controller in mijn hand en de headset nog op :).

Ook,
    Heb je nu nergens snoeren hangen, waar je aan blijft hangen ofzo.
    Niemand die mij gaat vertellen die nog nooit achter de Controller draad is blijven hangen, waardoor de controller van de bank of zijn kastje op de grond viel.

Al met al, ben ik om die redenen erg blij dat we nu draadloos kunnen gamen :)!

Deel Deze Pagina