Vandaag Rainbow Six binnen gekregen met de mogelijkheid om xbox live op te gaan. Dus ik mijn boxje lekker aangesloten op mijn breedbandmodempje. Nou krijg ik in het dashboard van de xbox geen Xbox Live functie, alleen de drie andere. Ik weet dat het niet aan de kabel en de modem ligt, want anders zou ik nu niet deze vraag hier kunnen stellen. Is mij xboxconnector stuk ofzo? Iemand hiero al vaker dit probleem tegengekomen? Thanx
Je moet vlgs mij eerst de game opstarten, dan Multiplayer en Xbox Live aanklikken, dan komt dat menuutje er wel bij te staan. Correct me if I'm wrong .
Mja dat kan natuurlijk ook, maar als ik het me goed kan herinneren krijg je pas dat extra vakje als je Live erop hebt zitten. Niet als je een Live game er in stopt. Dus dan zou de installatie nog niet gedaan zijn. Heb je wel een Gamertag genomen en CC etc. ingevuld?
Bedankt voor de snelle replies. Ik was gewoon te ongeduldig, krijg nu wel verbinding met live, moet helaas nog wel alles goed instellen maar dat ga ik nu dus uitzoeken. BTW bij RB6 zit gratis 2maanden live.
Als je trouwends alleen 2 maanden online wil zijn moet je onthouden dat je niet een gamerstag neem die je later ooit zou willen gebruiken met live. Want als na je 2 maanden dan geen abo neemt op live vervalt je gamerstag volgends mij.
Ik neem aan dat die gamerstag dan gewoon weer beschikbaar is voor anderen. Tenminste, dat lijkt me het eerlijkste.
Als je een Live game opstart en je gaat naar het multiplayer gedeelte, en kiest Xbox Live, dan update die game automatisch je dashboard..