Geforce 4 ti4200 pci waar?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door christvs, 4 sep 2004.

1. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar de pci versie van de geforce 4 ti4200. Deze werdt mij aangeraden door een dealer omdat ik geen agp heb. Als iemand een linkje kan vinden. 2e hands mag ook.

Okey een toevoeging:
    Mijn pc is een Dell 2400:mad:
    Met 2.6 proccesor en een onboard kaartje. Ik ben al aan het sparen voorr nieuwe pc maar ik zoek eerst die kaart. Deze werdt mij aangeraden door een dealer. Dus voor alle niet lezende ik heb geen agp door een kut fout van mede mijzelf. dus vraag ik of iemand een dealer weet die hem nog verkoopt:p

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je agp heb en geen pci moet je niet een pci versie nemen

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    PCI videokaarten zijn nieuw heel moeilijk aan te komen.

Tip.
    Probeer het eens bij een pcboer die 2e handse systemen verkoopt.
    Zelf heb ik daar een paar een paar weken geleden een Creative PCI128 geluidskaart gekocht voor maar € 4

4. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. pci word bijna niet meer verkocht.. alleen nog maar budget kaartjes zoals de radeon 9200 en de geforce FX5200. deze zijn volgens mij wel ongeveer gelijk aan de ti4200.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De Ti 4200 is beter dan de 9200 en 5200 in zowel DX 8 als 9. In DX 8 omdat de kaart gewoon beter is, in DX 9 omdat de DX 9 effecten worden uitgeschakeld (kan ze toch niet weergeven) en zo veel prestatie wint.

De 9200 kan de DX 9 effecten ook niet weergeven, maar is gewoon slechter dan de T8 4200.
    De 5200 kan de DX 9 effecten wel weergeven, maar ik te traag om ze tonen tegen een acceptabele framerate.

Ik wist niet eens dat er een pci versie is/was van de Ti 4200.
    Ik denk dat je die kaart niet meer gaat kunnen krijgen omdat:
    1. Pci kaarten zijn sowieso al zeer schaars.
    2. De Ti 4200 wordt niet meer gemaakt (zelfs aan de agp versie kan je alleen maar 2de hands geraken).

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ahum... ik heb hier een Ti4200 128 en ik draai UT2004 op hoogste resolutie en is zware game en Far Cry ook erg hoog!
    Volgens mij is de Ti4200 hetzelfde als een Radeon 9600 PRO.

7. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik niet wete hoe die draait

Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kwa prestatie wat slechter en ook weergeeft de Ti 4200 geen DX 9 effecten (wat een fout was van Nvidia toen).

Hoe wat draait?

9. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel natuurlijk. Met mijn ati radeon 9200 kon ik far cry net draaien op medium met haperingen

10. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

wat ben jij een jan lul zeg. Lees dan wat hij zegt. Hij heeft GEEN AGP..dus hij moet wel een pci kaartje erin zetten. En trouwens ik weet niet wat voor pc jij hebt maar iedereen heeft tegenwoordig 1 agp slot en meerdere pci sloten hoor. |:-

Ontopic: Pci kaarten zijn bijna nergens meer te kopen. Maar hou er wel rekening mee dat je voor een geforce 4200 ti best een redelijke processor nodig heb. Je hoeft bijvoorbeeld niet te proberen om een 4200 in een 500 mhz processor te zetten want dan vormt je processor de bottleneck en haal je nooit het maximale uit je videokaart. Vanaf 800 a 900 mhz kan het wel...maar als je een processor hebt die langzamer is zou ik voor een mindere kaart gaan die in een pci slot moet. je kunt voor een 2e hans bijvoorbeeld kijken op www.marktplaats.nl

Wat je misschien beter kunt doen is het geld even op zij zetten en dat je voor weinig geld een nieuw pctje samen stelt.

Laatst bewerkt: 5 sep 2004

Deel Deze Pagina