Ik zit er aan te denken een nieuwe pc te kopen, deze kaart zit er standaard in. Mijn vraag is deze kaart stevig genoeg om games als, C&C generals, Doom 3, en halflife 2 te trekken? of raden jullie aan om een andere videokaart aanteschaffen
nou ik denk het wel ik heb de geforce 4 4200 ti 128mb ddr en dat is al eenbesteest hoor dus ik denk datje met de geforce 5 wel goed zit
C&C generals, Doom 3 zijn wel net iets anders dan Half-life2 my friend maargoed, ja die kaart die je zei is wel goed, alhoewel ik ook de gf4 ti4200 128mb heb, en niet echt een nieuwe ga kopen aangezien die van mij nog wel redelijk snel/goed is, en ja weet ook wel dat er nu allang veel betere kaarten zijn maja, dan zet ik de details in HL2 wel ff op medium ofzo hoor
Ik heb ook een GF4 Ti4200 met 128 ddram. Die zijn idd sneller dan die 5 ofzo... Daarbij draai ik nu nog de games op max. resolutie/details etc... en ik heb nog niet eens de videokaart op max. staan. Dus als straks Half Life 2 enzo komt zet ik er een ventilator bij en zet ik kaart op max... en dan vrooooeem
nou ik weet wel zeker dat je aan een GeForce FX 5200 met 128 DDR genoeg hebt. Ik heb hem ook en hij werkt zeer goed. Ik denk dat een GeForce FX ook een goedkopere oplossing is dan een Geforce 4 Ti.
Ja oke is wel goedkoper en idd snel. Maar met een Ti4200 kan je veel meer. Snelheden flink opvoeren en dergelijke (bij MSI dan...) Als je het niet ruim hebt is een FX5200 goede keus. Heb je genoeg geld over ga dan voor een Ti4200 of een snelle Ati.
Ik zou de 5200 voor half 2 en doom 3 niet aanraden, ik denk dat je dan beter uit bent met een gelijk geprijzde readon variant van ATi.
ik zou voor de radeon 9700 gaan. die is wel wat duurder maar die veegt de vloer aan met geforce fx 5200. de 9700 wordt in deze test niet gedaan maar als je weet dat de 9700 iets sneller is dan de 9600 pro weet je genoeg... /edit dat stomme plaatje werkt niet. http://www17.tomshardware.com/graphic/20030912/index.html hier kun je de hele test lezen. de fx 5200 staat er helaas ook niet in maar die is dus nog een stukje langzamer dan fx 5600. ik zou dus voor een radeon 9700 of anders een 9600 pro gaan.
Als ik jou was zou ik toch wat extra geld voor de videokaart uittrekken (if possible) De FX 5200 lijkt een heel aantrekkelijke kaart voor het bedrag dat hij kost maar in feite is het niet veel meer dan een Geforce 4 mx. Sterker nog, soms is de Geforce 4mx sneller. Bekijk dit maar eens. Persoonlijk zou ik kijken of je ergens een Geforce 4 ti 4200 voor een leuk prijsje kunt kopen want zelfs met een ti 4200 zal het krap aan worden om Halflife 2 fatsoenlijk te kunnen spelen. Een TI 4200 (128mb) is al verkrijgbaar voor zo'n 100 euro op diverse internetwinkels. Ik zou zeggen, bekijk nog eens goed hoeveel je uit kunt/wilt geven aan je videokaart, want je wil er natuurlijk een tijdje mee vooruit kunnen. Dat wordt met een fx5200 vrij lastig. Succes....!
Met welke ATi kaart is de ASUS GeForce V9900 FX5800 TD 128MB te vergelijken, oftewel dat dan wel een handig kaartje? /Of is het verstandiger om de Ultra versie te overwegen?
die kaart is een slechte kaart, is echt maar een beetje beter als de mx generatie, ik zou voor een iets duurdere ati gaan
Ja schijnt goed te zijn met ocen, en ik dacht ook datie goed werkt met een bios van een hogere kaart maar week nie zeker, moet je maar ff nakijken
Je kan ook de gewone versie nemen van 9800 Pro (non - pro) en die weer overklokken naar een pro. En als je trouwens straks goed wil presteren met die nieuwe spellen is De radeon pro 9800 toch wel het beste. In de direct x 9.0 mode versloeg radeon nvidia op alle fronten.
Das nie slimj om te doen, kun je beter, ik d8 een 9700 pro nemen want die werkt goed op een bios van 9800pro
lol, je neemt een 9600, met een paar simpele dingetjes kun je zorge datie inplaats van 4 pipelkines 8 pixelpipelines gebuikt, en heb je een goedkope en snelle kaart(als het goed gaat, je hebt kans da je kaat naar de klote gaat)