Gegroeid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X Heer, 18 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik al jaren lid ben van Xboxworld.nl en zeer tevreden ben over de ontwikkelingen:
    -Er zijn meer gebruikers wat het leuk maakt, er zijn weinig/geen mensen die het voor de rest verzieken.
    -Het beleid is goed, dat was het al ,maar het is niet verslapt.
    -De opmaak is goed, extra threads bijgekomen zoals bv X-Bazar en The Green Mile.

Het enige minpunt is als je bij zoeken iets intikt, krijg je alles achter elkaar. Dat maakt het heel verwarrend. Verder is alles top, houden zo _O_

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens. De sfeer is hier echt goed. Op andere fora(?) heb je wel mensen die echt de pik op elkaar hebben. Ja ook hier is af en toe een spammer en zijn er mensen waarvan je denkt "moet je dat nou zo zeggen?" Maarja dit komt bijna nooit voor en het blijft altijd binnen de perken. Weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar op gamevillage.nl zijn soms agressieve mensen e.d. (ook niet vaak natuurlijk).
    Geweldig, gezellig forum dit. Plaats je een vraag die misschien heel dom is, dan wordt er relatief normaal tot licht spottend (positief spottend) op gereageerd. Toppie, ga zo door mensen!

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vermoed dat je op New Thread hebt geklikt terwijl je wilde reageren op deze thread. Dat is namelijk de plek voor je commentaar op xboxworld.

Deze gaat dan ook dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina