Geheime achievements voor de Xbox 360 gevonden Er zijn een flink aantal geheime achievements gevonden die bij je gamerscore kunnen worden opgeteld. Hoe je deze speciale unlocks kunt krijgen mag wel duidelijk zijn uit de omschrijving, maar hoe je ze precies bij je gamerscore opgeteld krijgt is niet geheel duidelijk. Een gamer wist te melden dat je X, A, B, Y, Y, Y, Y, R1, B, A, A, B, Start, Select, R2, A, X, X, Y moest indrukken terwijl het opstart filmpje wordt getoond als je de 360 aanzet. Een andere gamer wist weer te melden dat het ook zou moeten werken als je de combinatie invoert bij de demo-sectie van marketplace. Uit het plaatje blijkt ook dat hij pas 26% van alle geheime unlocks heeft gevonden, wie weet welke er allemaal nog meer zijn? Het gerucht gaat dat er ook een achievement is voor het raken van Peter Moore of Bill Gates in een willekeurige game. Zodra wij meer duidelijkheid hebben omtrent deze achievements laten we het natuurlijk meteen weten! chek voor proof: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1139662406.3169.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif bron: games.fok.nl
Op dat plaatje lijken ze serieus, ik zoek even een vergroot plaatje zodat iedereen ziet dat het een grap is . Ok dat werkt dus niet, maar het is iig niet serieus.
^Als je dat plaatje bekijkt zie je wel dat et gewoon een grap is. Punten krijgen omdat je 360 oververhit raakt? Punten omdat je je ouders niet meer kan horen omdat je 360 ze overstemd? Punten omdat je 'nigger' of 'fagot' wordt genoemd op xbox live? Punten omdat je 360 je discs verneukt en je je games niet meer kan spelen. Etc, lijkt me duidelijk een prank
Ik wacht nu echt op de reacties van een stelletje josti's die zeggen: ''Hij doet het niet ''. Zoek tevens de R2 en de Select knop op je controller .
en bij mij werkt het niet dusssss dikke fake! @ wessiej volgens mij is dat de knop als je op het knuppeltje klikt ...maar wat dan R1 iss? ik zou het niet wten mrja het is allemaal dikke fake van enevandere grapjas
Je gaat het nog proberen ook. Of je moet een ps2 converter hebben met select en R2 . Maar basovich, je bent best wel dom dat je het gaat proberen.
niet geprobeert is altijd mis he en ik plaatste het toen ik alleeen het eerste bericht had gelezen toen was die foto een beetje wazig van die link dusss
ik d8 dat die noob de rb knop enzo bedoelde en de back mrja laat maar zitten was idd beetje dom van mij dat ik de andere posts niet las
http://live.xbox.com/en-US/profile/Achievements/ViewAchievementSummary.aspx?compareTo=CheapyD CheapyD heeft t iig niet op zn gamercard staan
Bij de eerste post staat R1 R2 dus dan zou die 4 schouwder knoppen moeten hebben of die code met deze hele thread kloppen niet.