Geirriteerde Members....

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door dDirk, 13 jan 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Geirireerde Members....

Hey,
    Ik moet even mijn ei kwijt over een iets.
    Met het iets bedoel ik dat ik steeds vaker zie dat iedereen zich (te) snel iriteren aan iets of aan iemand.

Neem nou de Thread "Starmembers Januari" Mike zegt dat er geen Starmembers komen maar dat ze wel een paar in de gaten houden.
    Ik zei voor de grap "Wie Wie Wie? :p:+" en dan komt Q-Dancer met een reactie "Jij niet, Jij niet :p:+" ook voor de grap volgens mij.
    Maar alsnel komt er een heftige discusie over wie wat zij en over wanabee-modje gedrag :{ Komt op hea? waar gaat dit nou over..??

Ook bij het Topic "Lekkerre Wijven" en dan komt er een reactie richting Graveheart dat ie alleen maar op Sataistische Boeken geilt ofzow :confused: en dan is het ook weer loos.

Kan iedereen niet ff wat relaxter doen? Gewoon elkaar wat minder op de huid zitten ok? :p De stemming word steeds meer gespannen en dat komt het forum niet ten goede.

Zo dat was et :) Pffieuw dat lucht op ;)

Gr Dirk,

EDIT/ Ik zie dat de thread titel een beetje vol spelfouten zit :eek: kan een Mod hem mischien even aanpassen?

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Lolz, ik reageerde idd ook gewoon als geintje op jou reply, no hard feelings :)

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dat in de star member's thread: dat wie wie wie was niet nodig, en had helemaal geen zin, dan komt er iemand die daar zo nodig op reageren moet, en dan komt de discussie.
    die reactie op jouw wie wie was niet nodig, ik vind dat vooral in de serieuse fora's te veel offtopic voor komt.
    ik vind ook veel reactie's te kort.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar dat was gewoon uit pure ongein en niet om een discusie te starten ofzow.
    Het was idd ook deels mijn fout maar ik wist echt niet dat er zo'n heftige discusie achterweg zou komen.
    En ik zal ook wat meer op mn off-topic's letten, ik betrap mezelf er steeds meer op ;)

5. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    *** WAT KOM JE MET ZOON THREAT **** WAT BEN JE VOOR *** KRIJG TOC HELEMAAL DE **** EN DAN OOK NOG MENSEN BELACHELIJK MAKEN KRIJGT TOCH HELEMAAL DE ****

Zoiets :D :+

Ik vind wel mee valu trouwens heb ergere forums meegemaakt.

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    :{ ik schrok me de pest toen ik het eerste las ;)

En ja dat is wel zo daarom kom ik ook graag op dit forum, voor de goede sweer :)

7. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

En btw, over dat het nu de hele sfeer verziekt, ben ik het deels mee eens.

Het lijkt nu nl een sport te worden om mij zo snel en met zoveel mogenlijk onderuit te halen/aan te spreken op mijn gedrag. Aam de ene kant is dit best wel irritant en het gaat ook nerges over. Maar aan de andere kant vin ik het ook wel weer interresant, want het meelul-gehalte hier is ERG hoog.
    Weinig mensen meer die echt hun eigen mening geven hier en maar meelullen met de rest..dat vind ik sneu

maar so be it :)

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    haha leuke thread niet Q?
    /Mod ja die zit
    nee grapje heb ik zelf gedaan.

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  9. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er mee eens dat er door SOMMIGE mensen wel hard wordt gereageerd en dat daardoor de stemming iets minder wordt zie mijn thread daar vroeg ik of iemand een goede walktrough site wist en als antwoord gaf iemand mij een site maar ook zo'n reactie van daar staat alles voor als je echt vals wilt spelen ,maar een walktrough noem ik niet valsspelendas voor mij gewwon een hulp voor als je bijvoorbeeld nie weet waar je naartoe moet

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Het is een vorm van cheaten maar dat doet er niet toe...

Ontopic: Het is erg irritant als iemand jou gaat afbekken over wat wel en niet goed is.

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

En het is ook irritant om zo'n mannetje te hebben dat op elke reactie weer gaat lopen zeiken en zo te zien totaal geen leven heb...he Mr red...

ik lees nu ook je grap btw met die mod-edit...

*report..dat kan nog leuk worden...

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2004
  12. Lord_Snake

Lord_Snake teh pwn

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand die topictitel wijzigen zodat ie een beetje duidelijker is? :p

13. Pussyfart

Pussyfart ''The black dots''

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Geirireerde Members....

I couldn't agree more! Relax ppl. Life is short, tjill out:cool:

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    waarom zou je je druk maken om mensen die zich druk maken??
    (hehe, wazige zin :cool: )

serieus, ze hebben alleen zichzelf ermee...

15. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens Tha-d ik heb dit al bij andere forums gezien dan vraag je iets en dan is het Search knop *locked*. En allemaal flame topics

16. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

ik vinnet allemaal wel lache! :eek::cool:;)

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ----->

Even verplaatst naar het juiste forum. :)

18. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik vind ook dat we een beetje meer moeten relaxen. Je hoeft niet te reageren. Dus als je iets ziet moet je het of negeren of gewoon op ingaan likt mij.

* Doet het Jamaica style *

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Gister vond je het anders niet zo'n humor?

20. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat bij sommige "losse" threads over een luchtig onderwerp dat een grapje af en toe wel kan...maar er zijn ook threads waar mensen gewoon serieuze problemen hebben en daar vind ik het minder gepast... ik bedoel iemand heeft een probleem zoekt hulp op het forum (want ja daar is een forum voor) en dan wordt hij vervolgens helemaal afgezeikt... terwijl hij/zij gewoon advies vraagt... (ik doel hier nu op de thread game glove, maar er zijn nog vele anderen)

Ik moet ook wel eens lachen om sommige best wel harde opmerkingen... maar dan denk ik tja als ik die opmerking voor mij was zou ik het minder waarderen...kijk met cabaret kan het van mij niet hard genoeg... maar op een forum moet je gewoon een beetje aardig voor elkaar zijn---> Gewoon Relaxed met elkaar doen dus :p

Edit\ ik zie dat dit al weer een vrij oud topic is.. maar ik ben hier naar toe dorogestuurd... en toen moest ik gewoon ook even mijn hart luchten :p

Laatst bewerkt: 13 sep 2004

Deel Deze Pagina