nou dat lijkt me duidelijk dat jullie die review van Deathrow heeft geschreve of heb ik het mis want Insidegamer.nl heeft de zelfde review op hun site staan daarom nou misschien iemand van jullie (MODS) daar ook werk ofzo? of maakt het volgens jullie helemaal geen shit uit dat ze het doen:{
Jordi heeft zich de naad uitgewerkt voor die review en deze stond zelfs eerder online dan die van IG. De review van IG lijkt idd wel wat op die van ons, maar is niet geript en we kunnen ze dan ook niks kwalijk nemen. Uiteraard is de kans aanwezig dat ze sommige informatie uit onze review hebben gehaald, maar daar kunnen we ook niks aan doen en valt niet te bewijzen (ik heb daar ook niks op tegen, geeft alleen maar weer aan hoe goed XBW is )
dit is verre van waar, wouter is hier al hele tijd mee bezig geweest. Aangezien WouteR niet zo goed de crew in de gaten houd had hij geweten dat jordy en wouter samen de cijfers hebben besproken dus misschien ook wel samen delen van de review gemaakt hebben. Wouter is verre van jatter.
Zullen we het sterker vertellen, wouter heeft Jordi ook nog geholpen met zijn review en Jordi wouter weer. maar goed Jordi zal het zo zelf wel vertellen . De review is iig niet gekopieerd En wouter weet zelf best beter.
Ok, ik was dus niet zo heel erg goed ingelicht, maar alleen het feit al dat Jordi en Wouter v Halen elkaar hebben aangevuld is leuk om te horen.
Natuurlijk kopieren sites als xbw.nl en xbox.ig niet... Geen enkele site die zichzelf ook maar een btje serieus neemt kopieert reviews cq previews. Daarentegen, Jordi en Wouter van IG zijn al maanden in de ban van Deathrow. Dat de cijfers op elkaar lijken komt waarschijnlijk omdat deze twee boyz het met elkaar eens zijn over de kwaliteit van het spel!
Zal ik even vertellen hoe het is gegaan dan. Ik had mijn review zondag avond al af. Na door mirik aan een analyse te zijn onderorpen had ik maandag avond alles goed veranderend en was ik klaar om hem te posten. Toen ik hem had gepost stuurde ik de link naar wouter die er toen ook nog wat kleine foutje uithaalde en meteen ook nieuwe ideen vond voor zijn review. OIp het erste gezicht had hij namelijk teveel tekst en dat kon niet op IG dus moest ie steeds inkorten en veranderen terwijl ie vet veel wilde vertellen. Al voor de reviews hebben we uiteraard met elkaar gepraat over Deathrow maar niks inhoudelijks, WOuter noemde mij een paar punten die ik in mijn review heb verwerkt en ook andersom. Niks gejat dus De review die ik zondag avond had kun je redelijk terug herkennen in de review die er nu staat.
Mwah heb nog wel eens het eea bespeurd bij de voorganger Arctic Thunder preview :{ maar das allang over.
huh WouteR, bedoel je Jimmy ofzo? want ik ken artic thunder niet eens Jimmy was een lamerd btw. maar die heeft niks met IG te maken.
Neej was Jimmy niet geloof ik, was nog in de Xdome tijd toen jullie allemaal nog op de XBW fora zaten
Kussie jongen,... Klopt idd. Jaja.... Xbox crewleden roeleren alom.. Cool....!! Is idd dat ik veel had geschreven.. Maar ik miste een aantal dingen.. Heb zelfs 2 reviews geschreven, omdat die te lang was.. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik gewoon 2 pagina's moest hebben, en Jordi spoorde mij aan hier voor. We zitten grotendeels op één lijn.. En het is idd een feit dat ik wel wat vaker met Jordi aan het chatten ben, elke dag eigenlijk.. De hele dag door.. Maar ik heb geen teksten gepakt uit de review als je dat bedoelt.. Dat zeker niet.. Hooguit dat ik er opeens achter kwam dat ik nog wat over het verhaal moest vertellen enz.. Ik kijk altijd naar andere reviews.. Beste manier om te zien wat iemand anders denkt, en wat je eventueel bent vergeten.. En dan is het zo dat Jordi gewoonweg meer ervaring heeft met reviews schrijven, dus is het chill dat die mij wat tips heeft kunnen geven.. En is idd zoals WouteR zei leuk om elkaar aan te vullen. Maar dan zeg ik er wel bij dat ik al grotendeels met de review bezig was voordat ik hem op XBW zag.. Ik heb hem eigenlijk vanaf vanochtend grotendeels uitgebreid.. En ja, het is dezelfde game en we zijn er beiden dol enthousiast over, dus dan komen beide reviews op hetzelfde neer.. De game kickt gewoon ass.. Als laatste zijn we eigenlijk onderling tot de conclusie gekomen dat we gewoon met elkaar de Xbox community willen laten groeien.. En dan kan je beter op vriendelijke voet met elkaar staan, dan elkaar als concurrentie gaan zien. Gotta love those guys from XBW.. Was getekend.. Wouter van Halen.. Reporter IG Member van Deathrow promo team.