Ik had een profiel aangemaakt op me 360.. maar die heb ik verwijderd!! Dus heb ik een nieuwe aangemaakt, maar als ik spellen speel zoals (saints row) of (PES6) kan ik niks meer laden want alles wat ik had gesaved was op me andere account ( die ik heb verwijderd ) vandaar dat ie het niet pakt denk ik... weet iemand wat ik moet doen om alsnog die spellen te kunnen loaden op me nieuwe account! (zondar dat die oude terug moet) (als ik op klik op saves games staat erbij ''Unkow Profile'') alvast bedankt
Deze vraag kan in xbox 360 algemeen of in de Profiel vraag thread ... gek probleem is geen goede titel ... Let aub op of er al een thread bestaad! Antwoord is trouwens dit kan niet. Zie verder. Profiel verwijderd/Nieuw Profiel en kan nu geen oude save games spelen! Ik heb net je post geschiedenis bekeken, maar bij de volgende niet zoek actie krijg je een BAN! lees de FAQ ook even door
Ik wil daar even aan toevoegen dat Dj Mysterio (zie de link die Fardo gaf), dat topic had gemaakt naar aanleiding van jouw vraag. De topictitel is alleen aangepast van "gek probleem" naar een meer duidelijke titel.